IVECO Poland rozpoczęło kampanię wspierającą launch nowej generacji pojazdów ciężarowych IVECO S-Way. Kampania zaplanowana jest na cały sezon wiosenny.
Idea przewodnia kampanii kreatywnie wykorzystuje słowo „MAUT”, czym nawiązuje do niemieckiej opłaty drogowej MAUT, która jest kluczowym elementem w łańcuchu transportowym dla polskich przedsiębiorstw. IVECO Poland stworzyło ofertę na zakup nowych pojazdów IVECO S-Way z bonusem MAUT, czyli wsparciem finansowym w wysokości określonej w warunkach promocji.
Akcja ma charakter wsparcia launchu nowej generacji IVECO S-Way i jego sprzedaży oraz komunikuje ograniczoną czasowo ofertę wsparcia finansowego przy zakupie modelu S-Way.
Kierowana jest do kilku grup docelowych: właścicieli firm transportowych, jednoosobowych działalności gospodarczych oraz małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).
Jej głównym celem jest wsparcie sprzedaży modelu IVECO S-Way, którego nowa generacja jest już dostępna w sprzedaży w Polsce (oficjalna premiera miała miejsce w Barcelonie w listopadzie).
Kampania prowadzona jest w kanale digital oraz uzupełniająco w prasie. Media wykorzystywane w kampanii digital to: Google Search, social media (Facebook, LinkedIn), a także działania digital display oraz emailingi.
Agencja ASAP&ASAP przygotowała koncepcję kreatywną wraz z autorskim key visualem. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada agencja Wavemaker Poland.