Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2 jako account director

fot. mat. prasowe

Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko account director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako account director.

Sylwia Kobus rozpoczęła karierę w 2005 roku, w Havas Group, gdzie współpracowała z klientami takimi jak m.in. Volvo, Rockwool czy Hortex.

Doświadczenie zbierała również w agencjach takich jak: Starcom, Walk Digital czy Whites, a w gronie jej klientów znaleźli się m.in.: Volvo, Hortex, Coca-Cola, Danone, L’Oréal czy Procter & Gamble.

Sylwia Kobus obejmuje w agencji Altavia Kamikaze + K2 stanowisko account director w zespole L’Oréal i przede wszystkim za to portfolio będzie odpowiedzialna, a do jej głównych zadań będzie należało poszerzanie zakresu działań agencyjnych dla tego klienta w ramach szerokiej oferty agencji.

W Altavia Kamikaze + K2 działamy zorganizowani w multidyscyplinarnych zespołach, dzięki czemu jesteśmy w stanie najtrafniej zdefiniować potrzeby naszych klientów i na nie odpowiadać. Doświadczenie Sylwii Kobus, która dołącza do agencji jako head jednego z takich teamów, pozwoli efektywnie biznesowo prowadzić współpracę z klientami oraz zadbać o harmonizację procesów wewnątrz zespołu – mówi Katarzyna Kosińska-Rysz, client service director w Altavia Kamikaze + K2.

Współpraca L’Oréal i Kamikaze trwa nieprzerwanie od 15 lat, bardzo się cieszę, że teraz Sylwia wzmacnia dodatkowo nasz zespół współpracujący z tym klientem – dodaje Michał Ryszkiewicz, managing partner Altavia Kamikaze + K2.