SWISS rozwija współpracę z Grupą KERRIS

Do dotychczasowych działań SEO dołącza teraz SearchMeets.ai, nowy brand specjalizujący się w budowaniu widoczności online w systemach opartych na sztucznej inteligencji. Oznacza to poszerzenie współpracy o pozycjonowanie w LLM-ach i Google AI Overview, które stają się coraz ważniejszym źródłem rekomendacji dla konsumentów.

Nowy etap działań to połączenie klasycznego SEO z generative engine optimization (GEO), którego celem jest zwiększenie obecności produktów SWISS KRONO – w szczególności podłóg – zarówno w tradycyjnych wynikach wyszukiwania, jak i w przestrzeni generatywnej AI.

W ramach współpracy SearchMeets.ai odpowiada za audyt techniczny i contentowy, optymalizację treści, wzmacnianie cytowalności marki w źródłach AI oraz monitorowanie widoczności w LLM-ach. Kluczowe znaczenie ma także bieżące raportowanie i doradztwo eksperckie.

– Od lat współpracujemy z SWISS KRONO w obszarze SEO, dostarczając konkretne efekty. Teraz idziemy o krok dalej – rozszerzamy działania o pozycjonowanie w LLM-ach i Google AI Overview, aby marka była obecna także w przestrzeni generatywnej sztucznej inteligencji, która staje się nowym miejscem odkrywania produktów – mówi Roksana Frankowska, co-founder SearchMeets.ai i SEO Lead w KERRIS.