Dla kurierów DHL Express dostarczanie setek przesyłek to codzienność. Ale dla osoby, która czeka na podarunek, ta jedna przesyłka często znaczy wszystko. Jest dowodem na pamięć i bliskość, a mimo dzielącej odległości więzi pozostają żywe.
DHL Express od lat łączy ludzi na całym świecie – biznes, rodziny, przyjaciół i bliskich, którzy na co dzień mieszkają w różnych częściach globu. Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia – czas, gdy wielu ludzi wysyła za pośrednictwem DHL Express prezenty pełne sentymentu. W tym czasie każda dostarczona przesyłka staje się wyjątkowym mostem między nadawcą a odbiorcą. To właśnie dzięki globalnej sieci DHL Express możliwe jest, by świąteczne prezenty dotarły na czas, niosąc radość i wzruszenie.
Najnowsza kampania została zaprojektowana tak, aby budzić emocje, koncentrując się na tym, do kogo klienci nadają przesyłki oraz na emocjonalnym znaczeniu, jakie terminowa dostawa ma dla obdarowanych:
– Świąteczna kampania przedstawia historie, w których DHL Express zbliża osoby mieszkające w różnych częściach świata, umożliwiając emocjonalne połączenie między nadawcą a odbiorcą. Każda opowieść pokazuje coś znaczącego, dostarczanego komuś wyjątkowemu. Elementy brandingowe są subtelne – najważniejszymi bohaterami są ludzie i emocje, jakie wywołują w nich dostarczone przesyłki. Dla DHL Express to codzienna praca, ale dla odbiorcy taki prezent to często symbol pamięci o najbliższych, który wzmacnia poczucie bliskości – podkreśla Edwin Osiecki, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży w DHL Express Polska.
Świąteczna kampania DHL Express prowadzona jest w kanałach digitalowych: reklamy w Google, spoty telewizyjne oraz działania social media. Globalnie pojawią się posty na Facebooku, Instagramie i X (Twitter), a w Polsce na Facebooku i LinkedIn. Kampania będzie widoczna także na kanałach własnych marki, które obejmują m.in. mailingi do klientów czy wpisy na stronie www. Za stworzenie idei kreatywnej komunikacji oraz realizację kreacji odpowiada zespół DHL Express.
Aby mieć pewność, że prezenty świąteczne dotrą do naszych najbliższych na czas, warto nie odkładać wysyłki na ostatnią chwilę. DHL Express zapowiedział, że wszystkie przesyłki nadane do 18 grudnia mają gwarancję dostarczenia jeszcze przed Świętami.



