„Super Express” i Radio ESKA dołączają do platformy Bluesky

Swoje profile na platformie społecznościowej Bluesky założyły dwa największe brandy Grupy ZPR Media – „Super Express” i Radio ESKA. Docelowo mają się tam pojawić również serwisy tematyczne oraz serwisy lokalne.

Bluesky to zdecentralizowana platforma społecznościowa oparta na protokole AT (authenticated transfer), obecnie bardzo szybko zyskująca na popularności dzięki transparentności, lepszej moderacji i możliwości personalizacji algorytmów. „Super Express” i Radio ESKA rozpoczynają właśnie regularne publikacje na platformie promując artykuły z portali se.pl i eska.pl.

Chcemy być obecni wszędzie tam, gdzie są nasi czytelnicy. Widzimy potencjał w platformie Bluesky, obserwujemy jej imponujące wzrosty w ostatnim czasie, szczególnie w Stanach Zjednoczonych, ale również ciekawy trend można zauważyć w Polsce. Dlatego chcemy być aktywni także na tej platformie – mówi Tomasz Krawczyk, wiceprezes spółki Time SA wchodzącej w skład Grupy ZPR Media.

Obecnie zespół social mediów Grupy ZPR Media testuje możliwości związane z obecnością na Bluesky. Po zebraniu doświadczeń na platformie pojawią się też profile serwisów tematycznych oraz z informacjami lokalnymi.

Jednocześnie profile brandów należących do Grupy ZPR Media pozostaną także na innych platformach społecznościowych, w tym na portalu X (dawniej Twitter).

Dalej chcemy docierać do szerokiej grupy odbiorców, a wielu naszych czytelników, słuchaczy i widzów jest obecnych wyłącznie na platformie X.  Nie chcemy im ograniczać możliwości bezpośredniego kontaktu z naszymi treściami, a jednocześnie zależy nam, żeby być w miejscu, gdzie codziennie prowadzonych jest wiele ważnych dyskusji – mówi Mateusz Mańko, head of social Grupy ZPR Media.