Imagine Nation zrealizowało futurystyczną strefę Guess Jeans x Modivo na tegorocznym Open’er Festival – aż 400 m² lekkiej konstrukcji z niebieskich wstążek nawiązujących do denimu, z tunelem inspirowanym na pralkę, angażującymi atrakcjami i energią high-tech.
GUESS JEANS kontynuuje umacnianie swojej więzi ze światem muzyki. W kwietniu marka po raz drugi z rzędu pojawiła się na festiwalu Coachella, aranżując spektakularne wydarzenie na pustyni Colorado. W ramach aktywacji zorganizowano ekskluzywne afterparty: w sobotę dla słynnej Charli XCX, a w niedzielę dla amerykańskiego rapera Dona Tolivera.
W kampaniach GUESS JEANS na 2025 rok marka stawia na dynamiczną grupę wschodzących i wpływowych artystów, takich jak Gene Gallagher, Beabadoobee, Brent Faiyaz czy Franz Lyons. Tego lata firma poszerzyła swoją obecność na festiwalach, prezentując strefę podczas jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych Europy, jakim jest Open’er Festival 2025.
Strefa marki zrealizowana przez Imagine Nation odbiła się szerokim echem w mediach, już w trakcie Open’era. Napisał o niej m. in. Vogue, Glamour i Wysokie Obcasy.
Na czym polegał tak wyróżniający się koncept kreatywny strefy festiwalowej Guess Jeans x Modivo na Open’er Festival 2025?
We współpracy z Imagine Nation GUESS JEANS i MODIVO stworzyło immersyjną przestrzeń o powierzchni 400 m², w której muzyka, kreatywność i ekspresja pojawiły się na pierwszym planie. Wydarzenie, które odbyło się w dniach 2–5 lipca 2025 roku wyznaczyło nowy etap w rozwijającej się działalności festiwalowej GUESS JEANS, jednocześnie wzmacniając partnerstwo z MODIVO po serii udanych wspólnych projektów w obszarze handlu detalicznego i e-commerce.
Wejście do strefy GUESS JEANS x MODIVO prowadziło przez surrealistyczny tunel imitujący pralkę. Na jego końcu na gości czekała wyjątkowa strefa chillout z wygodnymi sofami i starannie zaaranżowaną ekspozycją najnowszej kolekcji marki.
Całą przestrzeń wypełniała nowoczesna energia high-tech — za DJ-ką umieszczono imponującą ścianę LED, a interaktywne strefy oferowały m.in. personalizację laserem nano, automaty z nagrodami oraz możliwość wykonania tymczasowego tatuażu. Wszystkie elementy zostały zaprojektowane z myślą o silnym efekcie wizualnym i zachęcaniu do dzielenia się doświadczeniami w mediach społecznościowych.
Czterodniowe wydarzenie podkreśliło zaangażowanie GUESS JEANS w budowanie swojej obecności w przestrzeniach kultury — wszędzie tam, gdzie denim spotyka się z muzyką, sztuką i energią młodego pokolenia. Dla marki, która posiada dwa stacjonarne sklepy w Polsce oraz rozwija strategiczne partnerstwo z MODIVO, obecność na Open’er Festival była także doskonałą okazją do pogłębienia relacji z polską społecznością — zarówno online, jak i offline.
Polska zajmuje ważne miejsce w strategii GUESS JEANS na rynku europejskim, a obecność na Open’er Festival spełnia wszystkie założenia — budując świadomość brandu i oferując uczestnikom wyjątkowe, angażujące doświadczenia. Od monumentalnej strefy pop-up po muzykę na najwyższym poziomie — GUESS JEANS x MODIVO podczas Open’er 2025 to celebracja stylu, energii oraz indywidualności.