Storytel startuje z „Klubem Nie-Książki” – inicjatywą dedykowaną literaturze audio

Kampanię towarzyszącą powstaniu inicjatywy otworzy improwizowany spektakl z udziałem Macieja Musiała, inspirowany m.in. ulubionymi audiobookami aktora. Wydarzenie odbędzie się 23 kwietnia o 19:30 w warszawskim Klubie Komediowym przy okazji Międzynarodowego Dnia Książki.

Koncepcja „Klub Nie-Książki” jest żartobliwym nawiązaniem do opinii, że „audiobook to nie książka”, a „słuchanie nie dorównuje tradycyjnemu czytaniu”. Inicjatywa ma z jednej strony stworzyć przestrzeń dla społeczności fanów audiobooków, z drugiej – odkryć przed nowymi odbiorcami wyjątkowe zasoby Storytel, aplikacji pełnej najlepszych historii, których można słuchać, kiedy się chce i gdzie się chce.

Pierwszy rozdział tej inicjatywy powstanie przy udziale widowni zgromadzonej w Klubie Komediowym podczas spektaklu inaugurującego z udziałem Maciej Musiała, aktora znanego z produkcji takich jak m.in. ,,Rodzinka.pl”, ,,Śleboda” czy „Klangor”, a także z projektu Storytel i SEXEDPL „(NIE) MÓWMY O S*KSIE”. Na oczach i uszach publiczności aktor wraz z towarzyszącą mu obsadą Klub Komediowego weźmie udział w spektaklu improwizowanym, inspirowanym m.in. jego ulubionymi audiobookami. Na widzów czeka wyjątkowe show!

„Klub Nie-Książki” kierujemy do wszystkich, którzy tak jak Storytel kochają literaturę, niezależnie od formy. Cieszymy się, że możemy zaprosić gości na pierwszą edycję przy okazji Międzynarodowego Dnia Książki. Wspólnie z Maciejem Musiałem i Klubem Komediowym chcemy pokazać, jak wciągające i pobudzające wyobraźnię jest słuchanie książek w wersji audio  mówi Klaudia Chruściel, country marketing manager w Storytel.

Za koncepcję i realizację „Klubu Nie-Książki” odpowiada Flywheel PR. W marcu 2025 r. w agencja rozpoczęła obsługę działań komunikacyjnych Storytel, obejmujących media relations, kampanie wizerunkowe i influencerskie, eventy oraz social media.