Stor9 wygrał przetarg na obsługę współpracy z influencerami dla marki Alpro

W ramach nawiązanej współpracy Stor9 odpowiada za kompleksową strategię influencer marketingową dla marki Alpro z portfolio Danone, w tym rekomendacje, zakup oraz monitorowanie świadczeń u influencerów, jak również koordynację i organizację wydarzeń z ich udziałem.

Już wkrótce rusza pierwsza kampania, mająca na celu promowanie produktów z portfolio Alpro. Co prawda miesiąc wegański „veganuary” już się kończy, ale to świetna okazja, aby się zainspirować i zacząć wprowadzać roślinną alternatywę do swojej diety na dłużej.

O wyborze Stor9 zaważyło zrozumienie marki przez agencję oraz propozycje niestandardowych aktywności z influencerami, które wykraczają poza zwyczajną współpracę. Ich celem będzie umocnienie pozycji marki Alpro jako nr 1 na polskim rynku produktów roślinnych*, podkreślenie zalet smakowych naszych produktów oraz zaprezentowanie licznych możliwości jakie dają one w codziennej zdrowej kuchni – mówi Monika Balcerzak, senior brand manager marki Alpro.

Umowa została podpisana do końca 2024 roku.

*Danone za NielsenIQ, Panel Handlu Datalicznego, Alpro jest marką numer jeden (z
wyłączeniem Marek Własnych) pod względem udziałów wartościowych, na rynku Cała
Polska (Food), w okresie skumulowanym: tydz. 1 – tydz. 52 2023 r. w kategorii: Produkty
roślinne – napoje roślinne i roślinne alternatywy dla jogurtów, deserów i śmietan (klasyfikacja
własna Klienta).