Stor9 wygrał przetarg na dalszą obsługę marki Sephora w obszarze influencer marketingu

Stor9 po raz kolejny zyskał zaufanie marki Sephora, wygrywając przetarg na dalszą współpracę w obszarze influencer marketingu. To już piąty rok, kiedy Stor9 wspiera markę beauty w budowaniu silnych relacji z influencerami oraz umacnianiu jej wizerunku na rynku.

Nowy kontrakt obejmuje trzyletnią współpracę, w ramach której agencja będzie kontynuować działania na rzecz rozwoju strategii współpracy z influencerami, pomagając Sephora docierać do nowych grup odbiorców i wzmacniać więzi z obecnymi konsumentami.

– Jesteśmy dumni, że Sephora ponownie wybrała Stor9 jako swojego partnera w obszarze influencer marketingu. To potwierdza, że inwestowanie w nasz zespół oraz innowacyjne podejście i zdolność dostosowywania się do zmieniających się trendów rynkowych przynoszą realną wartość. Cieszymy się na kolejne lata tej owocnej współpracy – mówi Anna Zielińska, CEO Stor9.

Za realizację współpracy po stronie Stor9 odpowiada zespół pod przewodnictwem Izabeli Józwowicz, senior influencer marketing manager przy wsparciu Olgi Gralińskiej, head of influencer marketing.