Stella Gonet posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży marketingowej, zarówno w agencjach (m.in. Publicis), jak i po stronie klienta, pracując głównie dla marek kosmetycznych i spożywczych – m.in. Eveline Cosmetics, OnlyBio i Eurocash.
Gonet wzmocni struktury dyrektorskie agencji, czuwając nad realizacją jej misji i wizji w obszarze innowacji, kreatywności i strategii. Będzie odpowiedzialna za koordynację procesów twórczych i wdrażanie nowych produktów i usług, wspierając w tym zakresie zarówno zespoły (business unity), jak i poszczególnych pracowników.
– Dziś nie wystarczy już ładny obrazek, nośne hasło czy nawet kampania digitalowa. Dobrze skonstruowana agencja powinna być w stanie holistycznie prowadzić marki i produkty: od badań rynku, technologicznego konceptu i brandingu aż do zarządzania złożonymi kampaniami promocyjnymi, w tym również wsparcia w zakresie rozmów handlowych, eksportu i logistyki. Jestem przekonana, że taką agencją jest właśnie Ancy – komentuje Stella Gonet, creative & strategy executive director, Ancymony (*ancy).
Do zadań Stelli będzie należało nie tylko czuwanie nad zgodnością kreacji z realizowaną strategią, ale także dbanie o rentowność, wydajność i efektywność pracy zespołów kreatywnych oraz wspieranie przyjętej polityki sprzedażowej firmy.
– Struktura agencji Ancy, oparta o wyspecjalizowane business unity, jest unikalna w środowisku reklamowym i pozwala na wypracowanie znacznie wyższej jakości obsługi i lepszych efektów sprzedażowych, które zawsze były i są dla mnie priorytetem. Agencję tworzą eksperckie zespoły, które mają konkretne specjalizacje i know-how ukierunkowane na dany obszar, np. zespół 360 z naciskiem na retail, digitalowo-mediowy, brandingowy czy wideo-produkcyjny. Moim celem jest dalszy rozwój specjalizacji zespołów, a przede wszystkim rozbudowanie portfolio agencji o innowacyjne produkty z obszaru new product development, strategii retailowej i sztucznej inteligencji. Wierzę, że tak skonstruowana oferta umożliwi naszym klientom współpracę z szytym na miarę zespołem ekspertów i całkowity outsourcing wszystkich usług marketingowych, co znacznie zredukuje koszty HR i przyspieszy prace wdrożeniowe. A to kluczowy warunek sukcesu na szybko zmieniającym się rynku – podsumowuje Stella Gonet, creative & strategy executive director, Ancymony (*ancy)