Do zespołu Prodigious Poland dołącza Stefan Stefański. Jako head of post-production nadzoruje i koordynuje działania związane z postprodukcją wideo i audio dla klientów Publicis Groupe w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.
Stefan Stefański odpowiada także za projektowanie i wdrażanie nowoczesnych procesów opartych na technologii, w tym rozwiązań wykorzystujących generatywną AI. Obejmują one zarówno realizacje tworzone w całości z użyciem narzędzi AI, jak i budowę procesów automatyzacji wersjonowania oraz autorskich rozwiązań wspierających zespoły obrazu i dźwięku. Współpracuje bezpośrednio z Katarzyną Lisicką, general manager Prodigious Poland.
Stefan Stefański ma ponad 15 lat doświadczenia w branży filmowej i reklamowej oraz ponad 200 zrealizowanych projektów – od dużych kampanii telewizyjnych po digital i branded content. Pracował między innymi dla marek takich jak Facebook (w tym Meta Creative Shop), Google, CANAL+, Danone, Adidas, Zalando, Kompania Piwowarska, Żywiec Zdrój, OLX, Microsoft, XTB, Orange, YES czy Betclic, współpracując z czołowymi agencjami kreatywnymi w Polsce i na rynkach zagranicznych.



