Startuje projekt „Prawda o Pokoleniach” – nowe spojrzenie  na generacje 

fot. unsplash.com/@megapixel_world

Agencja mediowa Mediahub oraz firma badawcza Ipsos łączą siły, by zrealizować projekt „Prawda o Pokoleniach”. Jego pierwsza odsłona zostanie zaprezentowana podczas konferencji Insummit. Celem projektu jest sprawdzenie, co tak naprawdę definiuje pokolenia, wykraczając poza stereotypy oparte na wieku.

Chcemy lepiej zrozumieć, co odróżnia i łączy ludzi – czy to wyłącznie wiek, czy także wartości i styl życia. Szukamy nowych podejść do wszechobecnych narracji pokoleniowych i stereotypów, które bywają krzywdzące – mówi Anna Karczmarczuk, prezeska Ipsos.

Projekt dostarczy dane i analizy przydatne dla marketerów, strategów, specjalistów ds. komunikacji i HR oraz ekspertów od polityki publicznej.

„Prawda o Pokoleniach” ma na celu przedstawienie rzetelnych analiz, które pozwolą lepiej zrozumieć zróżnicowane potrzeby współczesnych generacji. Jak podkreślają autorzy projektu, nowe podejście do pokoleń jest niezbędne w szybko zmieniającym się środowisku biznesowym i społecznym.

Łączenie i budowanie mostów między pokoleniami to klucz do wzbogacenia dialogu zarówno w biznesie, jak i w społeczeństwie – dodaje Ewa Góralska, Managing Director Mediahub.

Premiera projektu na Insummit 2024

Pierwsze wyniki badań zostaną zaprezentowane 24 września podczas sesji „Narracje pokoleniowe” na konferencji Insummit. Joanna Skrzyńska, public affairs leader Ipsos, omówi różnice między pokoleniami, a Olga Wójcicka, consumer insight manager w Mediahub oraz Damian Borowiec, senior media & creative strategist w Mediahub, pokażą, jak ewolucja komunikacji wpływa na generacje.

Kluczowym punktem sesji będzie debata, w której eksperci z dziedziny socjologii, kultury, marketingu i badań przedstawią argumenty za lub przeciw w dyskusji o wpływie narracji pokoleniowych na społeczeństwo. Tematem przewodnim będzie stwierdzenie: „Narracje generacyjne szkodzą ludziom”. Do udziału w debacie zaproszono m.in. prof. Tomasza Sobierajskiego, dr Joannę Jurgę oraz Martę Łojewską (Danone).

Następne etapy projektu to seria webinarów i raportów, które pogłębią analizę i ujawnią nowe wnioski dotyczące generacji. Projekt jest szczególnie ważny dla marketerów, pracodawców oraz specjalistów zajmujących się komunikacją i HR, którzy chcą lepiej zrozumieć i efektywnie współpracować z różnymi pokoleniami.