Po sukcesie zeszłorocznej kampanii kultowych wafelków WW, Lotte Wedel kontynuuje działania wspierające markę. W nowej odsłonie platformy kreatywnej „Co znaczy WW?” do CatchUpa dołącza jedna z najgorętszych postaci polskiej sceny muzycznej – raperka DZIARMA.
DZIARMA jest znana z odważnych tekstów i wyrazistego stylu. Jej autentyczność i energia doskonale wpisują się w ton kampanii. W najnowszych spotach DZIARMA wspólnie z CatchUpem rozważa, co stoi za akronimem WW, proponując swoje kreatywne interpretacje. Dzięki udziałowi DZIARMY kampania nabiera nowego wymiaru, wzbogacając ją o świeżą, kobiecą perspektywę.
– Sukces zeszłorocznej kampanii i towarzyszące jej aktywacje konsumenckie, wpłynęły na wzrosty sprzedaży, do tego niesamowicie pozytywny odbiór kampanii pokazuje, że platforma „Co znaczy WW?” udźwignęła ciężar i wyzwanie, jakim było komunikacyjne wskrzeszenie tak ikonicznej marki po blisko 25 latach – komentuje Joanna Gerlee, creative director Digital Kingdom.
Działania prowadzone są zarówno w digitalu, jak i punktach sprzedaży.
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Digital Kingdom, za produkcję Film Produkcja, spot wyreżyserował Maciej Przężak.