Startuje nowa kampania przeCorny ze Stachursky’m w roli głównej

Screenshot

Agencja Insignia przygotowała dla marki Corny (z portfolio spółki NOVI FMCG) nowy koncept kreatywny i platformę komunikacyjną. Jej pierwsza implementacja, w postaci kampanii digital/wideo o nazwie przeCorny” właśnie startuje. Potrwa do końca maja.

Marka Corny współpracuje z agencją Insignia od ubiegłego roku, głównie w zakresie obsługi mediów społecznościowych, jednak współpraca ma charakter długofalowy i obejmuje zarówno bieżącą komunikację, jak i działania kreatywne wspierające kampanie wizerunkowe.

Celem obecnie startującej kampanii „przeCorny” jest budowa wizerunku oraz promocja produktu poprzez odświeżenie i przypomnienie marki Corny – jako batona, który nie tylko smakuje wybornie, ale też daje zastrzyk energii potrzebnej, by mierzyć się z codziennymi wyzwaniami. Osią kampanii jest współpraca ze Stachursky’m oraz osadzenie znanego utworu muzycznego w marce i idei kreatywnej.

Grupą docelową kampanii są młode osoby w wieku 18-35 lat, które cenią sobie oryginalność i kreatywność; konsumenci poszukujący niekonwencjonalnych produktów, które wyróżniają się na tle mainstreamu, aktywni użytkownicy mediów społecznościowych, często angażujący się w trendy i wyzwania online.

Zadaniem agencji było m.in. stworzenie spotu reklamowego dla batona Corny, w którym głównym bohaterem jest piosenkarz Jacek Stachursky, ambasador marki Corny, znany z emocjonalnych przebojów i niepowtarzalnego stylu.

Jego bardzo popularny utwór pt. „Typ niepokorny” stanowił punkt wyjścia dla kreatywnej koncepcji kampanii: przekorny jak Corny. W spocie reklamowym Stachursky nie tylko wykonuje nową, specjalnie przygotowaną wersję swojego hitu, ale również wciela się w przewodnika po barwnym, surrealistycznym świecie Corny – przestrzeni pełnej luzu, wyobraźni i pozytywnej energii.

Kampania prowadzona będzie w kanale digital, obejmie działania w mediach społecznościowych oraz w obszarze content video. Akcję wspiera grupa wybranych influencerów, których zaangażowanie pozwala dotrzeć do różnych grup odbiorców i nadać kampanii bardziej osobisty, angażujący charakter.

W kampanii wykorzystywane będą 3 wersje spotu wideo (30-sekundowa, 15-sekundowa i 6-sekundowa), w mediaplanie kampanii znajdują się m.in. Meta (Facebook/Instagram), TikTok, YouTube i sieć reklamowa Google, jak również działania w obszarze programmatic video oraz rich media mobile (wykorzystany zostanie format: Interstitial/Postitial 640x11px).

Za produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny Whoman.

Nowa platforma komunikacji marki jest wyjątkowa i przekorna, jak sam Corny. To połączenie paru dynamicznych aktywów: wpadającej w ucho muzyki, zakotwiczenie marki w świecie lifestyle’u i estetyki teledysku, storytellingu opiewającego codzienność jako pełną pozytywnych wyzwań, z którymi można się mierzyć na własnych zasadach, we własnym stylu, w zgodzie ze swoim wnętrzem, ale zawsze na plus. Wolność, natura, autentyczność i entuzjazm, lekkość, barwność, niekonwencjonalny styl – to jest właśnie świat marki Corny. Dlatego warto by Corny towarzyszył nam w codziennych wyzwaniach – mówi o nowej platformie komunikacji brandu Corny Dominika Barycka, brand manager w NOVI FMCG.

Najlepsze pomysły to te, które potrafią i rozśmieszyć i sprzedać. A jeśli do tego mieszczą się w 30 sekundach i trafiają prosto w ucho, to wiesz, że masz kampanię, która zadziała. Corny to nie marka, która grzecznie wpasowuje się w schematy. To baton, który jest prze – przepyszny, przekąskowy i przede wszystkim: przekorny. Dlatego zrobiliśmy cover – ale nie po prostu osadzony w marce. Taki, w którym każda linijka tekstu, każdy beat i każdy kadr mówi „Corny” – dodaje Emilia Czerwiec-Caruso, creative director w agencji INSIGNIA.