3 września br. rusza rekrutacja do wspólnego projektu Dove i Rossmann: „Piękna Generacja”. To kontynuacja „Albumu Piękna”, w którym marki zachęcały kobiety w Polsce do podzielenia się swoimi historiami o drodze do pokochania siebie. Teraz głos oddają pokoleniu Z – młodym ludziom, którzy odważnie przełamują schematy i inspirują innych do bycia sobą. Za koncepcję kreatywną, strategię, dobór twórców i produkcję materiałów odpowiada That One Agency.
Projekt „Piękna Generacja” adresowany jest do osób w wieku 16-26 lat. W ramach kampanii powstaną zdjęcia, jak i film dokumentalny, które pokażą różne spojrzenia na piękno: zarówno z perspektywy młodego pokolenia, jak i twórców reprezentujących starsze generacje. – Naszym zadaniem było stworzenie koncepcji spójnej z misjami obu marek i przełożenie jej na działania dedykowane młodszej grupie odbiorców. Zależało nam na tym, by komunikacja była dopasowana do niej i trafiała do młodych ludzi, posługując się ich językiem, także tym wizualnym – mówi Michał Kisielewski, executive creative director w That One Agency.
Zgłoszenia w aplikacji
Pierwszy etap projektu to rekrutacja. Aby wziąć udział w projekcie, wystarczy zalogować się w aplikacji Rossmann PL i wysłać zgłoszenie – zdjęcie wraz z opisem lub krótkie nagranie wideo. W efekcie wybranych zostanie 16 laureatów, którzy staną się bohaterami kampanii. Spójnie z koncepcją projektu w materiałach promujących rekrutację zobaczymy przedstawicieli generacji Z uchwyconych w obiektywie Gosi Turczyńskiej.
Sesję zdjęciową bohaterom projektu „Piękna Generacja” realizować będzie fotografka z pokolenia silver – Anna Musiałówna, a film dokumentalny powstanie w wyniku pracy duetu reżyserskiego Heleny Ganjalyan i Bartosza Szpaka.
– „Piękna Generacja” to projekt, w którym chcemy posłuchać młodych i spojrzeć na świat ich oczami. Wierzymy, że dzięki temu rozmowa o pięknie stanie się jeszcze bardziej budująca i inkluzywna – mówi Adrianna Karcz, senior brand manager Dove w Unilever. – Dzięki współpracy z That One Agency, udało nam się przełożyć tę ideę na język kampanii i zadbać, by była bliska młodym ludziom – dodaje.
Za planowanie mediów odpowiada Mindshare, a za działania komunikacyjne agencja Yellowcups.