Startuje kampania RTV EURO AGD „GAME ZONE LIVE/LIFE”

RTV EURO AGD rusza z kampanią GAME ZONE LIVE/LIFE, która pokazuje, że gaming to coś więcej niż tylko rozrywka. To styl życia, który łączy technologię z codziennością każdego z nas.

Idea kampanii opiera się na naturalnym przenikaniu tych światów – od LIVE do LIFE. Gra staje się elementem codzienności płynnie przechodzącej do świata rozgrywki, która nie jest zarezerwowana wyłącznie dla graczy pro.

W centrum kampanii jest gracz – jego styl, potrzeby i indywidualne podejście do gamingu. W końcu każdy z nas gra inaczej: jedni stawiają na przewagę technologiczną i testują najnowszy sprzęt, inni cenią styl i design swojego setupu, a dla wielu najważniejsza jest wygoda i niezawodność w codziennej rozgrywce.

A jaki jest Wasz styl gracza? Będziecie mogli to sprawdzić w trakcie trwania kampanii, biorąc udział w konkursach i mini turniejach.

GAME ZONE LIVE podkreśla, że graczami są dzisiaj nie tylko osoby spędzające godziny na profesjonalnych rozgrywkach. To także konsumenci poszukujący nowych technologii (gracz pro), dobrego designu (stylowy gracz) czy zwykłej rozrywki (gracz casual). To osoby, które korzystają z produktów wspierających ich pasję w każdej sferze życia – od wyboru ekspresu do kawy, która dodaje energii podczas domowej rozgrywki, po słuchawki czy telewizor.

GAME ZONE w RTV Euro AGD to miejsce, które powstało właśnie z takiej potrzeby – stworzenia miejsca, które rozumie każdego gracza i tworzy dla niego doświadczenia związane z różnymi kategoriami sprzętu, pozwalając osiągać wyższy level: mocy, oświetlenia, czy mobilności.

Mogliście sprawdzić ten level w praktyce podczas wydarzenia GAME ZONE LIVE, które odbyło się w warszawskiej Arkadii z udziałem Kasi „Fusialki” Bożek. Event był niepowtarzalną okazją, by spotkać się z ambasadorką świata esportu, wziąć udział w miniturniejach i konkursach oraz przetestować sprzęt różnych kategorii dopasowany do każdego gracza. W końcu każdy pokazuje swój LIFE – LIVE z innej perspektywy – może to być przewaga w grze, wyjątkowy design czy najnowsze technologie. Spotkanie z Kasią było pierwszym przystankiem na drodze do wielkiego finału, który odbędzie się podczas Poznań Game Arena.

Ważnym elementem kampanii, a zarazem przełomowym momentem w historii Game Zone Masters, jest zorganizowany po raz pierwszy przez RTV EURO AGD turniej CS2 podczas PGA. RTV Euro AGD po raz kolejny wspiera polską scenę esportową, zachęcając młodych graczy do pokazania swoich umiejętności.

Na PGA każdy, niezależnie od swojego stylu grania, będzie mógł na żywo zaprezentować swoje umiejętności i przenieść je na wyższy poziom. To wyjątkowa szansa na awans do światowej czołówki, walkę o nagrody finansowe oraz cenne produkty od głównego partnera turnieju – marki Hisense.

Już 24 października serce każdego gracza zabije mocniej na Poznań Game Arena 2025, największym święcie gamingu w Polsce! To finałowy przystanek kampanii GAME ZONE LIVE/LIFE i moment, w którym pasja, technologia i emocje spotkają się na jednej scenie. Czeka na Was wyjątkowa strefa pełna esportowych emocji, możliwość przetestowania topowego sprzętu od partnerów strefy i wiele niespodzianek!