Kampania potrwa do czerwca br. Wykorzystane w niej zostaną formaty reklamowe z kategorii „high-impact” z portfolio YOC, w szczególności interaktywna mini-gra, zapewniająca ponadprzeciętne wskaźniki kampanii w obszarach takich jak engagement i attention.
YOC to firma technologiczna działającą na rynku reklamy digital. Łącząc swoją platformę transakcyjną VIS.X z wysokoefektywnymi formatami reklamowymi, firma zapewnia optymalne działania reklamowe dla reklamodawców, wydawców i użytkowników internetu.
Kampania dla marki Philips, wspierającą premierę nowego produktu – mopa elektrycznego Philips OneUp, wykorzystuje format YOC Mystery Ad, należący do kategorii produktów reklamowych high-impact, w jakich specjalizuje się firma YOC.
Startująca właśnie na polskim rynku kampania Philips OneUp potrwa do czerwca. Kierowana jest szeroko, do odbiorców w wieku 25-60 lat. YOC Poland przygotował też analogiczną kampanię dla Philips OneUp na rynek holenderski i prowadzi ją tam już od kilku tygodni.
Wykorzystana w kampanii formuła mini-gry pozwala na zabawę produktem Philips OneUp (zabawę w sprzątanie plam) – gracz ma do wyboru dwie opcje: tradycyjny mop, który czyści plamy mniej skutecznie oraz właśnie Philips OneUp, dzięki któremu całkowicie znikają wszelkie plamy i zabrudzenia. Po przejściu mini-gry użytkownik zostaje przekierowany na stronę www produktu.
– Marketer poszukiwał tu rozwiązania, które nie tylko idealnie wpisze się w launch nowego produktu, ale także skutecznie przyciągnie uwagę użytkowników. Wspólnie z teamem zdecydowaliśmy, że najlepszym formatem do tego celu będzie właśnie YOC Mystery Ad, przygotowany w formie interaktywnej mini-gry angażującej odbiorcę, ale i ukazującej sam produkt. Wszystko to sprawia, że kampania launchowa Philips OneUp wyróżnia się w „digital clutterze”. Format mini-gry to nie tylko wysoce widoczna forma reklamy, ale przede wszystkim narzędzie zapewniające znacznie lepsze wyniki w zakresie zaangażowania (Engagement) i uwagi użytkowników (Attention), czyli dwóch kluczowych parametrów z punktu widzenia reklamodawców – komentuje Bruno Ciechowski, digital manager w Media Direction OMD.
Po stronie YOC za kampanię odpowiadają Martyna Ksyta, senior sales manager w YOC Poland oraz Leszek Kobyliński, senior international sales manager w YOC AG.