Hybrid Academy to inicjatywa, która jest odpowiedzią na potrzeby specjalistów z branży marketingu. Na platformie regularnie pojawiać się będą webinary z zakresu wiodących tematów związanych z marketingiem cyfrowym.
Dla kogo jest Hybrid Academy?
Webinary są skierowane do osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności i lepiej orientować się w szybko zmieniającym się świecie marketingu. Hybrid Academy dostarcza praktyczne narzędzia i wiedzę, które wspomogą uczestników w codziennych obowiązkach.
Regularna dawka wiedzy
Webinary będą odbywać się raz w miesiącu. Każde spotkanie będzie okazją, aby lepiej zrozumieć zagadnienia z najważniejszych obszarów marketingu. Hybrid Academy podejmuje tematy takie jak: wykorzystanie AI do personalizacji reklam, optymalizacja kampanii reklamowych dla e-commerce czy rola kontekstu w budowaniu silnej marki. Program stanowi odpowiedź na aktualne wyzwania, które codziennie pojawiają się na drodze marketingowców. Spotkania poprowadzą doświadczeni praktycy, którzy na co dzień współpracują z międzynarodowymi markami.
Start już 2 października br.
Pierwszy z serii bezpłatnych webinarów odbędzie się 2 października o 10:00. Tematem spotkania będą strategie e-commerce na Black Week i Cyber Monday. Biorąc udział w spotkaniu dowiesz się:
- jaką rolę w generowaniu wzrostu sprzedaży odgrywa Black Friday,
- jakie wyzwania, związane z pozyskiwaniem wartościowego ruchu, stoją przed e-commerce w gorącym okresie promocji Black Friday,
- jakie elementy marketingu odgrywają w tym czasie najważniejszą rolę aby sprzedaż była większa,
- dlaczego wygrywają Ci, którzy pierwsi sięgają po najnowsze technologie i AI.
Plan webinaru
- Czy wszystko wszędzie naraz?
Krótki przegląd trendów związanych z Black Friday i gorączką przedświątecznych zakupów. - Duży ruch czy wartościowy ruch?
Promocja i konwersja vs ranga klienta. Jak zrozumienie klienta i precyzja targetowania przekładają się na sprzedaż. - Czy Black Week to czas na wsparcie online-to-offline?
Jak integracja kanałów może wspomóc sprzedaż w tym okresie. - Jak wykorzystać wiedzę o kliencie do tworzenia spersonalizowanych ofert?
Znaczenie personalizacji w budowaniu wartościowego ruchu. - Rola AI w optymalizacji ruchu w e-commerce.
Przykłady innowacyjnych rozwiązań opartych na algorytmach sztucznej inteligencji, które wyróżnią Cię wśród konkurencji.
Webinar poprowadzą doświadczeni specjaliści
- Agnieszka Dziedzic – zdobywała doświadczenie pracując zarówno po stronie marketerów, jak i firm oferujących rozwiązania dla branży e-commerce. Wspierała swoim doświadczeniem między innymi Frisco, QuarticOn, a obecnie Hybrid. Posiada dogłębną znajomość procesów związanych z budową i rozwojem projektów ecommerce. Obszary jej zainteresowań obejmują również najnowsze trendy związane ze sztuczną inteligencją, które starannie śledzi i wdraża. Jest prelegentką podczas eventów e-commerce. Uczestniczy w projektach edukacyjnych związanych z najnowszymi trendami w digital marketingu.
- Przemysław Symonides – z digital marketingiem związany jest od 15 lat. Setki przeprowadzonych kampanii zarówno dla największych globalnych marek, jak i lokalnych startup’ów, pozwoliły mu zgromadzić wszechstronne doświadczenie w optymalizowaniu aktywności reklamowych w internecie. Jego pasja do najnowszych technologii i innowacji napędza go do ciągłego doskonalenia oferowanych rozwiązań marketingowych.
Jak wziąć udział?
Platforma jest całkowicie bezpłatna. Aby dołączyć do webinarów Hybrid Academy, wystarczy wypełnić formularz na stronie hybridacademy.ai/webinar-blackweek. Zachęcamy również do zapisów do newslettera, aby być na bieżąco z najważniejszymi informacjami z branży marketingowej.