Starbucks wprowadza na polski rynek napój proteinowy z kawą

Do portfolio Starbucks, w ramach partnerstwa z Arla Foods, dołączy napój proteinowy z kawą. To pierwszy tego typu produkt marki w tej kategorii, dostępny w Polsce. Od stycznia 2025 roku będzie można go znaleźć w sklepach w trzech wariantach smakowych: Caffe Latte, Chocolate Mocha oraz Caramel Hazelnut.

Starbucks, we współpracy z Arla Foods, wprowadza na polski rynek swój pierwszy napój proteinowy z kawą, który jest jednocześnie częścią portfolio linii gotowych rozwiązań „ready-to-drink”. Jest to połączenie doskonałego smaku kawy, z którego znany jest Starbucks, z napojem bogatym w białko. Nowy produkt będzie stanowić zatem idealne rozwiązanie dla osób prowadzących aktywny styl życia.

W 330 ml butelce znajdzie się kompozycja aż 20 g białka, niskotłuszczowego mleka bez dodatku cukru* i starannie skomponowana mieszanka kawy Starbucks Arabica. Napój będzie dostępny w trzech kultowych wariantach: Caffe Latte, Chocolate Mocha oraz Caramel Hazelnut. Dzięki zakręcanej butelce, można go zabrać ze sobą wszędzie.

Starbucks stworzył napój proteinowy z kawą, z myślą o osobach aktywnych. Idealnie sprawdzi się on zarówno przed porannym treningiem, jak i podczas intensywnego dnia w biegu. Wysoka zawartość białka pomaga uzupełnić codzienną dietę, bez kompromisów w kwestii smaku.

– Naszym celem jest dostarczanie konsumentom produktów, które wspierają ich aktywny styl życia. Wprowadzając na polski rynek napój proteinowy, oferujemy doskonały smak kawy Starbucks w nowej, wygodnej i funkcjonalnej odsłonie. Tym samym, kontynuujemy rozwój naszego portfolio, stale poszerzając je o nowe gotowe produkty, oferując klientom jeszcze więcej możliwości do tworzenia codziennych rytuałów. Napój proteinowy z kawą Starbucks to kolejny krok w tym kierunku – mówi Roman Jawczak, regional commercial manager.

Napój proteinowy z kawą Starbucks będzie dostępny w sklepach detalicznych w całej  Polsce od stycznia 2025 roku, w lodówce z produktami wysokobiałkowymi.