Spółka Adlook ogłosiła, że Stanisław Grabowski objął stanowisko VP of brand strategy. W tej roli będzie kierował marketingiem produktów dbając o to, aby zarówno wartości firmy, jak i skuteczność rozwiązań Adlook zostały dostrzeżone i docenione na rynku. Będzie także odpowiedzialny za globalną strategię komunikacji, interakcję z kluczowymi klientami i reprezentowanie firmy podczas istotnych eventów branżowych.
Stanisław Grabowski ma ponad 20-letnie doświadczeniu w opracowywaniu strategii marketingowych dla marek w grupie WPP. W ostatnich latach piastował stanowisko partnera zarządzającego w EssenceMediacom Poland odpowiadając za obszar doskonałości produktów agencyjnych w segmencie strategy, data & tech, a także creative futures. Rozwijał również ofertę premium agencji, kładąc nacisk na jej zróżnicowanie i jak najlepsze dopasowanie do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów.
– Stan jest wizjonerem i niezwykle dynamicznym liderem. Tak solidne wzmocnienie naszego zespołu jest dowodem na to, że nasza ambicja osiągnięcia ugruntowanej pozycji na rynku globalnym i zwiększenia rozpoznawalności Adlook, przekłada się na konkretne działania – mówi Mateusz Jędrocha, chief product officer w Adlook.
– Adlook zaimponował mi wizją przyszłości reklamy digital, którą z żelazną konsekwencją wdraża w życie. To wizja, która łączy najbardziej zaawansowane, niosące wysoką efektywność technologie (deep learning) z aspektami etycznymi, związanymi z dążeniem do większej prywatności w Internecie (cookieless). Po 20 latach bardzo satysfakcjonującej drogi w wiodącej Agencji Mediowej z radością przyjąłem propozycję zupełnie nowej, ekscytującej przygody w branży, której zarówno mogę zaoferować bardzo dużo, jak i wiele się nauczyć – komentuje Stanisław Grabowski.