Stada została nowym klientem Labcon

Agencja Labcon rozpoczęła współpracę z niemieckim koncernem farmaceutycznym Stada. Agencja należąca do Group One będzie odpowiedzialna za działania z zakresu advocacy, takie jak koordynacja kampanii z udziałem Influencerów czy testowania konsumenckie (Rating & Reviews) dla marki. Działania prowadzone są w modelu house of communication we współpracy z agencją mediową Mediaplus oraz spółką martech & e-commerce connected Salestube.

Agencja Labcon, świadcząca kompleksową obsługę projektów advocacy, rozpoczęła współpracę z niemieckim koncernem STADA. W portfolio klienta znajdują się m.in. takie marki jak: Orofar, Cholinex, Nizoral, Sinulan czy Permen. W ramach współpracy prowadzone będą działania, które pozwolą konsumentom poznać i zrozumieć markę oraz będą angażować ich do pozytywnej dyskusji o niej w internecie. Agencja odpowiada za kampanie w zakresie influencer marketingu oraz działania aktywizujące konsumentów i edukujące ich w tematyce zdrowego stylu życia.

Zdajemy sobie sprawę, że budowanie wizerunku marki to proces, w którym nie może zabraknąć zrozumienia potrzeb konsumentów oraz wprowadzenia ich w świat marki. Dlatego w komunikacji marketingowej poza prowadzonymi działania mediowymi stawiamy również na przekaz, który nie tylko informuje, ale również tworzy narrację, dzięki której konsument może lepiej poznać nasze produkty – powiedziała Aneta Dworak, STADA PHARM marketing manager OTC

Agencja Mediaplus została w grudniu 2023 roku ponownie wybrana do obsługi mediowej 360 marek z portfolio koncernu Stada. Budżet mediowy przejęła w drodze przetargu od OMD. Za realizację strategii z obszaru mediów digitalowych odpowiedzialna będzie spółka Salestube. Agencje będą działać w modelu house of communication, łącząc szerokie kompetencje strategiczne, mediowe offline i online oraz analityczne pod jednym dachem Group One.

STADA AG to międzynarodowy koncern, w którego skład wchodzi m.in. STADA Poland działająca od 2004 roku. Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją leków, suplementów diety, wyrobów medycznych i kosmetyków w ponad 120 krajach świata.