Agencja SpaceCat zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii influencer marketingowej linii produktów Philips OVI należącej do Versuni Polska. Projekt, który wystartował w czwartym kwartale 2025 roku, obejmuje kompleksowe działania komunikacyjne w mediach społecznościowych.
W ramach wygranego przetargu SpaceCat odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii „nOVInki kulinarne”. Akcja przyjmuje formę dynamicznego serwisu informacyjnego, w którym Philips OVI staje się bohaterem kulinarnych „newsów”. Reporterzy łączą się z influencerami, by ogłaszać najnowsze sensacje – dania przygotowane po raz pierwszy przez nich z użyciem urządzenia OVI.
Kampania, która ruszyła w połowie listopada, prezentuje świeże, lekkie podejście do gotowania i nowych technologii w kuchni. W rolę reporterek wcielają się Agata Młynarska oraz Julia Sierakowska (DoMeritum).
Dodatkowo, w grudniu SpaceCat wesprze Versuni w realizacji kolejnej aktywacji influencerskiej dla linii Philips OVI – tym razem o charakterze społecznym.
– W tegorocznych projektach dla Versuni zależało nam, by pokazać, że komunikacja produktowa nie musi być schematyczna. W przypadku OVI stawiamy na lekkość, humor i autentyczność, a także odwagę w opowiadaniu o marce w nowy sposób – mówi Magdalena Marek-Terelak, dyrektorka kreatywna SpaceCat.
– Szukaliśmy partnera, który potrafi przedstawić nasze produkty w świeży i angażujący sposób. SpaceCat udowodnił, że potrafi łączyć kreatywność z dogłębnym zrozumieniem influencer marketingu. Cieszymy się, że wspólnie realizujemy projekty pokazujące różne oblicza naszych produktów, w tym przypadku Philips Ovi – od kulinarnych inspiracji po społeczną odpowiedzialność – dodaje Patryk Krajewski, social media PR & influencer manager w regionie CEE, Versuni.



