Agencja SpaceCat rozpoczęła współpracę z marką Xiaomi Polska, realizując kompleksowe działania z zakresu influencer marketingu. Oprócz kampanii taktycznych, agencja odpowiada za koordynację współpracy z nowym partnerem marki – Maciejem Musiałem.
Maciej Musiał to aktor dobrze znany zarówno publiczności filmowej, jak i użytkownikom mediów społecznościowych. Na Instagramie od lat udowadnia, że autentyczność ma większą siłę niż perfekcyjnie reżyserowane kadry. Ta postawa doskonale wpisuje się w filozofię Xiaomi, która stawia na innowacje, emocje i śmiałość w komunikacji.
W ramach rocznej współpracy Maciej Musiał będzie wspierał premiery nowych produktów, uczestniczył w wydarzeniach marki oraz pokazywał, jak wykorzystuje smartfony, tablety i inteligentne akcesoria Xiaomi w codziennym życiu.
Pierwszym efektem działań kreatywnych SpaceCat dla Xiaomi jest spot promujący model T15 oraz sesja zdjęciowa na dachu kamienicy w centrum Warszawy.Zdjęcia wykonywał fotograf Krzysztof Szlęzak, a za produkcję wideo odpowiada dom produkcyjny BRV Group.
– W tej kampanii postawiliśmy na ruch, taniec i emocje. Zależało nam, by energia Macieja i jego autentyczność spotkały się z filozofią marki Xiaomi. Stworzyliśmy historię, która łączy technologię i emocje. Jesteśmy niezwykle podekscytowani nie tylko tym projektem, lecz także kolejnymi kampaniami, które wspólnie z Maciejem i Xiaomi już planujemy – mówi Magdalena Marek-Terelak, creative director agencji SpaceCat.
Kampania Xiaomi T15 otwiera roczną współpracę marki z Maciejem Musiałem i agencją SpaceCat. W jej ramach przewidziane są kolejne projekty kreatywne oraz wydarzenia specjalne, które będą wspólnie realizowane w nadchodzących miesiącach.