Agencja SpaceCat nawiązała współpracę z Versuni Polska, obejmującą kompleksową obsługę kampanii influencerskiej dla produktów z linii AquaTrio marki Philips. W ramach projektu powstała nietypowa, intrygująca komunikacja inspirowana światem true crime.
SpaceCat odpowiada za strategię i realizację działań z zakresu influencer marketingu dla produktów z linii AquaTrio marki Philips. Kampania została utrzymana w konwencji true crime, pod hasłem „AquaTrio – Zbrodnia doskonała”. Narratorem historii jest Marcin Myszka, autor popularnego podcastu „Kryminatorium”, którego charakterystyczny styl wprowadza widzów w intrygującą opowieść o czystości bez kompromisów.
W kampanii, oprócz Marcina Myszki, biorą udział dobrze znani twórcy internetowi, m.in. Damian Tkaczuk, Kaperszef i Paulina Soboń. Materiały będą publikowane na profilach influencerów na TikToku oraz Instagramie.
– Chcieliśmy pokazać, że komunikacja w kategorii sprzętów domowych nie musi być przewidywalna. Sięgając po konwencję true crime, nadaliśmy produktowi zupełnie nowy kontekst – intrygujący, emocjonalny i zapadający w pamięć – mówi Magdalena Marek-Terelak, dyrektorka kreatywna, SpaceCat.
– Kampania pokazuje, że nawet w kategorii sprzętów domowych można opowiedzieć historię w sposób nieoczywisty i angażujący. Połączenie storytellingu inspirowanego true crime z produktem, który symbolizuje czystość, daje świeżą, przyciągającą uwagę narrację – dodaje Patryk Krajewski, social media PR & influencer manager w regionie CEE, Versuni.
– Zależało nam, by Philips AquaTrio – produkt obecny na rynku od kilku lat – pokazać w zupełnie nowym świetle, jako rozwiązanie, które nie tylko ułatwia sprzątanie, ale też zaskakuje sposobem, w jaki o nim opowiadamy. Koncepcja przygotowana przez SpaceCat w oryginalny sposób łączy codzienność z nutą tajemnicy, co doskonale oddaje charakter naszej innowacyjnej technologii. To nieszablonowe podejście pozwala nam dotrzeć do odbiorców z przekazem o skuteczności i nowoczesności w jeszcze ciekawszy sposób – mówi Marcin Kołda, consumer marketing manager kategorii Floor Care, Versuni.



