Agencja Space Cat Industries rozszerza współpracę z OLX Polska i od maja 2025 roku odpowiada za całościową obsługę kanałów social media oraz kampanii influencerskich marki. To efekt wygranego przetargu, który potwierdził zaufanie oraz wysoką jakość dotychczasowej współpracy.
W ciągu ostatnich kilku lat agencja Space Cat Industries z powodzeniem wspierała OLX Polska w działaniach na TikToku oraz w realizacji kampanii z twórcami internetowymi. W tym czasie marka rozwinęła swoją komunikację na TikToku, a kampanie z udziałem influencerów skutecznie wspierały realizację celów biznesowych i wizerunkowych.
W wyniku wygranego przetargu zakres współpracy znacząco się poszerzył. Od maja 2025 roku Space Cat Industries prowadzi i rozwija aż siedem profili OLX Polska na czterech kluczowych platformach: Facebook, Instagram, TikTok oraz YouTube. Dodatkowo, w ramach marki OLX Praca, agencja odpowiada za komunikację na Facebooku, LinkedInie oraz na nowo uruchomionym profilu na TikToku.
– Po kilkuletniej współpracy przy TikToku i kampaniach influencerskich rozszerzamy nasz zakres współpracy na cztery platformy, obejmujące w sumie siedem profili. To efekt zaufania i dobrej współpracy – jesteśmy za to bardzo wdzięczni – mówi Roman Terelak, CEO agencji Space Cat Industries.
Nowy etap współpracy z OLX Polska zbiegł się również z ważnym momentem rozwoju samej agencji.
– Od 2025 roku Space Cat Industries wkroczyło w nowy etap, rozszerzając swoje kompetencje w obszarze digital marketingu. Choć nadal jesteśmy jednym z liderów short video na rynku i ekspertami od TikToka, to dziś działamy kompleksowo na każdej platformie społecznościowej – od tworzenia strategii, przez kreację, po pełną obsługę contentową i kampanie mediowe – dodaje Roman Terelak.
Decyzję o rozszerzeniu współpracy komentuje Michał Wiśniewski, head of marketing OLX Jobs EU & OLX Polska.
– Nasze plany w obszarze działań socialowych i digitalowych są bardzo ambitne, dlatego tym bardziej zależało nam na tym, aby Magda Mróz, marketing specialist i Marta Wojciechowska, marketing team manager – odpowiadające po stronie OLX m.in. za komunikacją w social media – mogły współpracować z agencją, która nie tylko rozumie markę OLX, ale potrafi to zrozumienie przełożyć na wszystkie kanały social media. Od krótkich po długie formy, od video po statyczne grafiki – przez wszystkie etapy lejka komunikacyjnego. Z agencją Space Cat Industries współpracujemy od kilku lat. Zaproszenie jej do przetargu było naturalnym krokiem i – jak pokazuje efekt – bardzo trafną decyzją. Nie możemy się doczekać kolejnych wspólnych kampanii i działań typu always-on! – mówi Michał Wiśniewski.
Nowy model współpracy obowiązuje od maja 2025 roku.