Soonly Finance, dotąd korzystająca z narzędzia Google Analytics 360, decyduje się na wdrożenie kolejnych narzędzi GMP we współpracy z Salestube, w tym Display & Video 360, Search Ads 360 oraz Campaign Manager 360.
Wdrożenie kolejnych, zaawansowanych narzędzi GMP umożliwi Soonly Finance centralizację działań reklamowych, skuteczniejsze zarządzanie kampaniami oraz lepsze raportowanie. Wszystko to z myślą o dalszym podnoszeniu efektywności marketingu cyfrowego, zgodnie z rosnącymi potrzebami organizacji.
Salestube zapewnia nie tylko licencje i pełne wdrożenie technologii marketingowej Google, ale również dalsze bieżące wsparcie techniczne oraz merytoryczne. Eksperci Salestube wspierają Soonly Finance w pełnym wykorzystaniu możliwości oferowanych przez Google Marketing Platform, pomagając organizacji osiągać ambitne cele biznesowe już od trzech lat.
– Rozszerzenie współpracy przez Soonly Finance to dla nas nie tylko dowód zaufania, ale przede wszystkim potwierdzenie jakości i skuteczności naszych działań. Jesteśmy dumni, że dzięki zaawansowanym narzędziom Google Marketing Platform możemy wspierać naszych klientów w realizacji ich ambitnych celów biznesowych – mówi Jacek Józwiak, head of marketing platforms w Salestube.
Soonly Finance, jako lider w branży finansowej, stawia na cyfrową transformację swoich działań marketingowych, inwestując w zaawansowane technologie. Partnerstwo z Salestube to kolejny krok w stronę jeszcze skuteczniejszej komunikacji z klientami oraz optymalizacji działań reklamowych.
– Soonly Finance, jako lider w branży finansowej i prekursor na rynku finansów online opiera swoją sprzedaż o cyfrowy marketing. Utrzymanie efektywności i skuteczności działań w tej branży oraz utrzymanie przewagi konkurencyjnej wymaga zaawansowanych technologii. Partnerstwo z Salestube to kolejny krok w stronę jeszcze skuteczniejszej komunikacji z klientami oraz optymalizacji działań reklamowych – mówi Piotr Mazan, dyrektor zespołu marketingu, Soonly Finance.