Soonly Finance rozszerza współpracę ze spółką Salestube

Soonly Finance, dotąd korzystająca z narzędzia Google Analytics 360, decyduje się na wdrożenie kolejnych narzędzi GMP we współpracy z Salestube, w tym Display & Video 360, Search Ads 360 oraz Campaign Manager 360.

Wdrożenie kolejnych, zaawansowanych narzędzi GMP umożliwi Soonly Finance centralizację działań reklamowych, skuteczniejsze zarządzanie kampaniami oraz lepsze raportowanie. Wszystko to z myślą o dalszym podnoszeniu efektywności marketingu cyfrowego, zgodnie z rosnącymi potrzebami organizacji.

Salestube zapewnia nie tylko licencje i pełne wdrożenie technologii marketingowej Google, ale również dalsze bieżące wsparcie techniczne oraz merytoryczne. Eksperci Salestube wspierają Soonly Finance w pełnym wykorzystaniu możliwości oferowanych przez Google Marketing Platform, pomagając organizacji osiągać ambitne cele biznesowe już od trzech lat. 

Rozszerzenie współpracy przez Soonly Finance to dla nas nie tylko dowód zaufania, ale przede wszystkim potwierdzenie jakości i skuteczności naszych działań. Jesteśmy dumni, że dzięki zaawansowanym narzędziom Google Marketing Platform możemy wspierać naszych klientów w realizacji ich ambitnych celów biznesowych – mówi Jacek Józwiak, head of marketing platforms w Salestube. 

Soonly Finance, jako lider w branży finansowej, stawia na cyfrową transformację swoich działań marketingowych, inwestując w zaawansowane technologie. Partnerstwo z Salestube to kolejny krok w stronę jeszcze skuteczniejszej komunikacji z klientami oraz optymalizacji działań reklamowych.

Soonly Finance, jako lider w branży finansowej i prekursor  na rynku finansów online opiera swoją sprzedaż o cyfrowy marketing. Utrzymanie efektywności i skuteczności działań w tej branży oraz utrzymanie przewagi konkurencyjnej wymaga zaawansowanych technologii. Partnerstwo z Salestube to kolejny krok w stronę jeszcze skuteczniejszej komunikacji z klientami oraz optymalizacji działań reklamowych – mówi Piotr Mazan, dyrektor zespołu marketingu, Soonly Finance.