Somersby z serialem „Pszczoły poza zasięgiem”

Wiktoria Gąsiewska, Klaudia Halejcio, Jasper Sołtysiewicz, Katarzyna Chojnacka, Maurycy Popiel, Mateusz Socha i Magda Gessler pojawią się w serialu marki Somersby „Pszczoły poza zasięgiem”, emitowanym na kanale YouTube.

Akcja serialu toczy się w strefie Beefriendly Somersby Zone, gdzie młode pszczoły z generacji Z mogą odpocząć od ciągłego bycia online. To „wSPAniałe” miejsce, gdzie nie ma zasięgu, powiadomień, ani deadlajnów – wszystko odbywa się w trybie offline. Bohaterowie mają szansę na inspirujący odpoczynek od Internetu i zdrowy powrót do natury. Dla Zetek to będzie nie lada wyzwanie…

„Pszczoły poza zasięgiem” nie tylko bawią, ale także edukują na temat ochrony pszczół i wyzwań, przed którymi stoją te ważne dla ekosystemu zapylacze. Bohaterowie nawiązują do działań i aktywności środowiskowych marki Somersby.

Po raz kolejny Somersby gwarantuje widzom i konsumentom wyjątkowe doświadczenie obcowania z marką, stworzone w formacie, jakiego w kategorii piwo jeszcze nie było. Na wesoło i z przymrużeniem oka mówimy o codzienności Zetek, ale poruszamy też realne problemy pszczelego i ludzkiego świata. Chcemy w przystępny i atrakcyjny sposób zwrócić uwagę na ważny środowiskowo aspekt, jakim są zapylacze. Jako Somersby już po raz kolejny wspieramy owady zapylające i jesteśmy dumni, że takimi działaniami możemy zainteresować konsumentów – mówi Patrycja Skierska, marketing manager Carlsberg Polska.

Serial „Pszczoły poza zasięgiem” składa się z 10 odcinków, które można oglądać na kanale YouTube: www.youtube.com/@PszczolyPozaZasiegiem.

Produkcja serialu w zintegrowany zespole Dentsu dla Generacji Z dała nam mnóstwo satysfakcji, tym bardziej, że mieliśmy pełną otwartość i zaufanie ze strony zespołu Somersby. Ten projekt jest też dla dentsu szczególny, bo temat pszczół jest nam wyjątkowo bliski. Od kilku lat opiekujemy się ulami na dachu naszego biurowca, co jak widać jest źródłem nieustającej inspiracji – komentuje Agnieszka Palmowska, account director, dentsu Polska.

Za całość projektu odpowiada grupa dentsu Polska, za strategię mediową agencja iProspect (dentsu Polska), za produkcję PropellerFilm, a proces kreatywny i produkcję koordynuje Red8 Advertising.