SodaStream Polska wraca do agencji Performance Group

SodaStream Polska ponownie zaufała Performance Group. Marka, która od lat zachęca do zmiany sposobu przygotowywania wody i napojów gazowanych, wybrała agencję w drodze przetargu do kompleksowej obsługi działań digital. Performance Group zajmie się m.in. influencer marketingiem, social mediami, content marketingiem, SEO oraz marketing automation, wspierając dalszy rozwój marki na polskim rynku.

W latach 2022–2024 SodaStream Polska wraz z agencją Performance Media zrealizowała szereg angażujących kampanii. Teraz współpraca będzie kontynuowana w podobnym zakresie. Performance Group odpowiadać będzie m.in. za współpracę z influencerami i twórcami treści, tworzenie i publikację contentu on-site i off-site, a także za codzienną obsługę profili SodaStream na Facebooku, TikToku i Instagramie oraz web development.

– Performance Group w przetargu potwierdziła swoją eksperckość, strategiczne podejście oraz umiejętność nieszablonowego myślenia. Co dla nas równie ważne – bardzo dobrze rozumie potrzeby marki i wyzwania, przed którymi stoimy. W połączeniu z podejściem opartym na danych daje nam to pewność spójnej i skutecznej komunikacji – komentuje Katarzyna Konwińska, marketing manager CE w SodaStream.