SMEO dołączyło do grona klientów agencji PR Calling

fot. unsplash.com/@impatrickt

We wrześniu 2024 roku do grona klientów agencji PR Calling dołączyło SMEO – innowacyjna firma technologiczna wspierająca polskich przedsiębiorców w utrzymaniu płynności finansowej. SMEO, jako pionier na polskim rynku, wprowadziło w 2017 roku w pełni cyfrowy faktoring online dla małych i średnich przedsiębiorstw, oferując elastyczne finansowanie w prosty i szybki sposób. Zadaniem PR Calling jest wzmocnienie wizerunku SMEO jako eksperta w sektorze finansowym, z naciskiem na faktoring online.

SMEO dostarcza nowoczesne narzędzia finansowe dla MŚP i freelancerów, w tym faktoring online z limitem finansowania faktur do 5 000 000 zł oraz pożyczki ratalne do 200 000 zł, które pomagają jednoosobowym działalnościom gospodarczym w zachowaniu stabilności finansowej. Dzięki tym rozwiązaniom przedsiębiorcy mogą skupić się na rozwijaniu swoich firm, bez obaw o płynność finansową. Firmę tworzy zespół ekspertów z dziedziny finansów i technologii, który dba o najwyższe standardy jakości oraz nowoczesne podejście do klienta.

– Stworzyliśmy SMEO z myślą o wsparciu małych i średnich przedsiębiorców, oferując im dodatkowe źródło finansowania w postaci faktoringu, a w tym roku pożyczki – mówi Monika Woźniak, współzałożycielka i prezes zarządu SMEO. – Naszą misją jest zapewnienie stabilności finansowej, aby nasi klienci mogli w pełni skoncentrować się na rozwoju swoich biznesów. Cieszymy się na współpracę z zespołem PR Calling, który doskonale rozumie specyfikę naszej branży i potrzeby przedsiębiorców dodaje.

PR Calling, agencja mająca bogate doświadczenie w budowaniu wizerunku eksperckiego dla fintechów, wykorzysta swoje kompetencje, aby umocnić pozycję SMEO jako lidera faktoringu online. Agencja zapewni kompleksowe wsparcie PR, które pozwoli firmie efektywnie komunikować swoje wartości i przewagi konkurencyjne.

Działania dla SMEO realizowane są przez wyspecjalizowany hub finansowy PR Calling, który współpracuje m.in. z PayU, PayPo, PayTel i Lendi.