skuteczna promocja gry w grach – seegame i Futuresalt dzielą się wynikami współpracy

seegame, platforma oferująca rozbudowane opcje reklamowe w obszarze gamingu, we współpracy z developerem Futuresalt przeprowadziła skuteczną kampanię gry Solomon Snow: First Contact na platformie Twitch. Które formaty reklamowe zastosowano i jakie wyniki przyniosły poszczególne elementy kampanii?

Solomon Snow: First Contact to „strzelanka” w stylu retro z elementami rozwiązywania zagadek i budowania zespołu, inspirowana klasycznymi tytułami, takimi jak: Alien Breed, Half-Life, Duke Nukem czy Doom. Pozycja spotkała się ze znaczącym zainteresowaniem graczy dzięki strategii promocyjnej opracowanej i wdrożonej przez seegame. Głównym celem, z jakim zgłosiła się firma Futuresalt, było przeprowadzenie kampanii na platformie Twitch oraz przekierowanie ruchu na stronę STEAM Solomon Snow: First Contact.

Jak promować grę w… grach?

Wspólna kampania seegame i Futuresalt, która trwała od 29 lutego do 4 marca 2024 r., skupiała się na wykorzystaniu popularnej platformy streamingowej Twitch oraz autorskich formatach reklamowych seegame, w tym Gameboost i Message Ad, pozwalających na ich dodatkową ekspozycję w czasie streamów. Selekcja twórców internetowych oraz starannie dobrana lista gier dedykowanych lokowaniu produktu – w tym m.in. najpopularniejsze na Twitchu pozycje w okresie trwania kampanii oraz powszechnie lubiane Fortnite, Counter-Strike 2, Valorant czy Grand Theft Auto V – przyniosły oczekiwany skutek. Kampania wygenerowała 226 890 wyświetleń w cenie wyświetlania (CPV) oraz osiągnęła wskaźnik klikalności (CTR) na poziomie 1,43 proc., przyciągając 76 418 unikalnych użytkowników na stronę gry.

Można zauważyć także, że wygenerowane przejścia z platformy seegame są bardzo wysokie względem innych akcji, które w tym samym czasie były realizowane w ramach Baltic Show Case, jak chociażby reklama przez X (Twitter), czy Facebook. Akcja seegame jako forma wizerunkowa sprawdziła się idealnie, znacząco wpływając na zainteresowanie grą – podkreśla Łukasz Klejnberg, CEO Futuresalt.