Škoda promuje modele 4×4 w nowej kampanii „Odkryj swoją drogę. Cel i tak osiągniesz”

fot. www.youtube.com/watch

Škoda rozpoczęła nową kampanię komunikacyjną, której celem jest pokazanie, jak napęd 4×4 wpływa na komfort jazdy, poczucie kontroli i emocje towarzyszące każdej podróży. Kampania realizowana pod hasłem „Odkryj swoją drogę. Cel i tak osiągniesz” stawia w centrum użytkownika i jego doświadczenia oraz podkreśla szeroką gamę aut dostępnych z napędem na cztery koła.

Główną osią komunikacji jest minutowy spot telewizyjny, w którym cztery modele Škoda z napędem 4×4 prezentują możliwości tej technologii w różnych, codziennych i ekstremalnych warunkach. Spot zachęca do refleksji, czym napęd 4×4 może być dla każdego indywidualnie – od pewności na śliskiej nawierzchni, po poczucie wolności podczas weekendowej wycieczki.

Do kampanii zaangażowano osoby, które w praktyce korzystają z napędu 4×4 w wymagających sytuacjach. Technologia znalazła uznanie w oczach drugiego vicemistrza Europy w rajdach samochodowych Miko Marczyka, który testuje ją walcząc o ułamki sekund. Z drugiej strony w wideo zobaczymy ratowników górskich TOPR. Ich udział podkreśla niezawodność technologii w górskich warunkach terenowych.

Kampania pokazuje także historie menedżerki realizującej swoją pasję oraz rodziny wracającej z wypoczynku za miastem, ukazując szerokie spektrum zastosowań napędu w życiu codziennym.

Kampania łączy nowoczesną estetykę z funkcjonalną prezentacją modeli Škoda 4×4. Oprócz pełnej wersji minutowego spotu do telewizji powstały także 15-sekundowe wersje skrócone oraz materiały display w sieci, mediach społecznościowych i kinach. Dzięki szerokiej obecności kampanii Škoda skutecznie dotrze do zróżnicowanej grupy odbiorców, zapraszając do odkrywania własnych, nieoczywistych dróg.

Za koncept kreatywny i nadzór odpowiadała agencja GoldenSubmarine. Za produkcję spotu odpowiedzialny był dom produkcyjny Papaya Films. Zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction Poland.