SIXT Polska zakończyło rebranding swojego największego oddziału w kraju, zlokalizowanego na stołecznym „Okęciu”. Ten punkt wynajmu odpowiada bowiem za 30 proc. wszystkich wynajmów krótkoterminowych i lotniskowych marki w kraju. Nowa, elegancka przestrzeń ma przede wszystkim zapewnić jeszcze wyższy standard obsługi klienta. Marka skupia się na tym, aby podnosić jakość doświadczeń klientów na każdym etapie korzystania z jej usług. W ramach modernizacji powstała także ekskluzywna strefa SIXT Lounge, przeznaczona dla klientów o statusie Diamond i Platinum.
Odnowiony oddział SIXT na Lotnisku Chopina w Warszawie zyskał nowoczesny, luksusowy wygląd, zgodny ze standardami centrali SIXT, które gwarantują spójność wizerunku marki oraz najwyższą jakość obsługi. Celem rebrandingu jest nieustanne ulepszanie doświadczeń wszystkich klientów marki. Udoskonalona organizacja placówki pozwala na sprawniejszy i bardziej komfortowy proces wynajmu, minimalizując czas oczekiwania. Z kolei dla klientów premium została przeznaczona przestronna strefa SIXT Lounge. To wyjątkowe miejsce oferuje użytkownikom Platinum i Diamond spokojne warunki do odpoczynku, podkreślając dbałość SIXT o najwyższy standard usług.
– Naszym priorytetem jest tworzenie wyjątkowych doświadczeń dla konsumentów. Nowa odsłona oddziału SIXT na Lotnisku Chopina oraz otwarcie SIXT Lounge to kolejny krok w kierunku podnoszenia jakości naszych usług i podkreślania prestiżu marki – mówi Łukasz Żurek, CEO SIXT Polska. – Rebranding warszawskiego oddziału ma na celu umocnić pozycję SIXT jako marki premium na rynku wynajmu samochodów w Polsce – dodaje.
Punkt wynajmu SIXT na Lotnisku Chopina w Warszawie jest dostępny dla klientów w nowej odsłonie od dnia 19 lutego 2025 r. (środa).
Pozostałe oddziały SIXT w Polsce znajdują się na lotniskach w Modlinie, Łodzi, Katowicach, Rzeszowie, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i Lublinie.