Serial będzie promowany w kanale social mediowym, na platformach YouTube i Instagram, kierując odbiorców na stronę www.siemens-home.pl. Jest częścią tegorocznych szeroko zakrojonych działań reklamowych ekspresów do kawy marki Siemens opartych na platformie komunikacyjnej „Smak życia zaczyna się od kawy”.
Projekt miniserialu stanowi kontynuację kampanii TV i digital dla ekspresów Siemens i jest spójny z wcześniejszymi działaniami wizerunkowymi marki, której ambasadorem został aktor Marcin Dorociński. Miniserial wpisuje się w promocję w pełni automatycznych ekspresów do kawy marki Siemens oraz działania contentowe prowadzone przez markę Siemens w social mediach.
Celem obecnie prowadzonej akcji miniserialowej jest budowanie sympatii do marki oraz brand consideration poprzez lekką serialową formułę, jak również prezentacja różnych funkcji, m.in.: coffeeWorld, aromaSelect czy integracji z aplikacją Home Connect.
– Ekspresowe historie to branded content, który angażuje od pierwszego odcinka. Zaczęliśmy od polecenia ekspresu w spocie z Marcinem Dorocińskim, po czym przeszliśmy do pierwszej sceny nowego miniserialu. Naturalna kontynuacja z naturalną parą i kawami z ekspresu Siemens. Cieszy nas, że widzowie od razu to wyczuli. Chemia Agnieszki i Antka – prawdziwa w życiu i w naszej historii – pozwala opowiadać o kawie tak, jak lubimy: miękko, filmowo, bez reklamowej nachalności. Ekspresowe historie to codzienne momenty, które najlepiej smakują przy kawie – komentuje Emilia Czerwiec-Caruso, creative director, Insignia.
Aktorskie małżeństwo Agnieszka Więdłocha-Pawlicka oraz Antoni Pawlicki grają w tym miniserialu parę, dla której kawa jest małym rytuałem poprawiającym każdą codzienną sytuację. Każdy odcinek miniserialu (6 epizodów), skupia się na innym nastroju, wspomnieniu, poranku lub relacji – a jednocześnie w naturalny sposób pokazuje funkcje ekspresów Siemens. Serial został przygotowany z myślą o dystrybucji digital z dostosowaniem montażu i długości pod różne formaty. Będzie emitowany do połowy grudnia.
Za reżyserię spotów i zdjęcia odpowiada Maria Zbąska. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Pink Media, a postprodukcję – VEIN. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji odpowiada dom mediowy EssenceMediacom oraz agencja hyperCrew.
Tegoroczna kampania ekspresów do kawy marki Siemens, realizowana pod hasłem „Smak życia zaczyna się od kawy”, to efekt wygranego przez Insignię przetargu.
Agencja odpowiada za opracowanie strategii komunikacji, wybór ambasadora oraz dwójki aktorów do miniserialu, przygotowanie big idei, kreacji, nadzór nad produkcją.
Celem całej szeroko zakrojonej kampanii jest wzmocnienie pozycji marki Siemens w segmencie automatycznych ekspresów do kawy. Komunikacja obejmuje telewizję, digital (YouTube, social media, VOD) oraz kanały e-commerce.
Landing page kampani znajduje się pod adresem www.siemens-home.bsh-group.com/pl/kampanie/ekspresowe-historie.



