Marka SFD, producent suplementów diety i produktów funkcjonalnych, rozpoczęła współpracę z grupą DRE$$CODE. To kolejny etap działań komunikacyjnych marki, która konsekwentnie angażuje twórców docierających do młodego pokolenia.
DRE$$CODE to kolektyw kreatywny zrzeszający twórców związanych z muzyką, modą i biznesem. W jego skład wchodzą m.in. Miłosz Kulesza, Gabriela Bednarz, Karolina Mrozicka, Eryk Moczko, Inez Lis oraz Miü – znany również jako Maciek i Ubrania. Założycielem grupy jest Mikołaj „Bagi” Bagiński.
SFD od lat rozwija swoją obecność w mediach społecznościowych, stawiając na współprace influencer marketingowe i działania contentowe. Dołączenie DRE$$CODE wzmacnia grono ponad 600 twórców, z którymi marka współpracuje na stałe. W ramach wspólnych działań członkowie kolektywu będą prezentować w swoich mediach społecznościowych produkty dietetyczne i funkcjonalne SFD, a także pokazywać najnowsze premiery marki.
– DRE$$CODE to twórcy, którzy potrafią kreować nowe trendy w mediach społecznościowych. Pokazują swoje zajawki, a przy tym mają autentyczne relacje ze swoimi odbiorcami. Wierzymy, że dzięki tej współpracy wspólnie zainspirujemy młodsze pokolenie do aktywności oraz zdrowego stylu życia, a być może nawet stworzymy z tego nowy pozytywny trend – komentuje Łukasz Świtek, marketing manager w SFD.
W ramach współpracy twórcy DRE$$CODE będą pokazywać, jak produkty SFD wspierają aktywność, regenerację i codzienne funkcjonowanie. Materiały tworzone przez członków kolektywu będą publikowane na ich własnych kanałach społecznościowych.



