Serviceplan Group i Phrenos wygrywają flagowy kontrakt Komisji Europejskiej na kampanie komunikacyjne 360

Serviceplan Group, największa w Europie niezależna grupa komunikacji marketingowej, a także międzynarodowy partner Group One, wraz z brukselską agencją Phrenos, zostały wybrane do realizacji flagowego kontraktu Komisji Europejskiej na kampanie komunikacyjne 360, zarządzanego przez Dyrekcję Generalną ds. Komunikacji (DG COMM).

Serviceplan Group, realizując działania komunikacyjne w zakresie umowy ramowej na pięć lat o łącznej wartości do 180 mln euro, będzie wspierać Komisję Europejską w przybliżaniu priorytetów i osiągnięć Unii Europejskiej obywatelom w każdym z państw członkowskich – poprzez spójną, kreatywną i opartą na dowodach komunikację.

By zapewnić sprawną współpracę w całej UE przy realizacji tego kontraktu, Serviceplan Group i Phrenos łączą swoje kompetencje i rozpoczynają współpracę w oparciu o sprawdzony model House of Communication już realizowany przez niemiecką grupę na kluczowych rynkach Europy. Model ten łączy kreatywność i ekspertyzę mediową Serviceplanu z bogatym doświadczeniem instytucjonalnym Phrenos, agencji z Brukseli z ponad 15-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szeroko zakrojonych kampanii i umów ramowych dla UE. 

Wygrana pozycjonuje Serviceplan Group obok Havas, WPP, GOPA Com i ICF Next wśród pięciu czołowych sieci specjalizujących się w komunikacji instytucjonalnej i rządowej na kontynencie.

W momencie, gdy głos Europy powinien być silny, zjednoczony i ludzki, jesteśmy dumni, jako niezależna i europejska grupa, że możemy współtworzyć ten dialog. To partnerstwo łączy kreatywną doskonałość Serviceplanu, strategiczne i instytucjonalne kompetencje Phrenos oraz wspólne przekonanie, że komunikacja wzmacnia demokrację – mówi Florian Haller, owner & CEO Serviceplan.

Z uwagi na strategiczną lokalizację i bliskość kluczowych instytucji oraz sieci UE centralnym hubem współpracy będzie House of Communication Brussels. W ostatniej dekadzie uplasował się on jako jedna z trzech czołowych zintegrowanych agencji na rynku belgijskim, skupiając pod jednym dachem kreatywność, media i technologię.

Wygrana w flagowym postępowaniu DG COMM (Dyrekcja Generalna ds. Komunikacji) to nie tylko uznanie naszej ekspertyzy. To zobowiązanie, które podejmujemy  aby pomagać UE w prowadzeniu dialogu z obywatelami poprzez komunikację, która informuje, łączy i wzmacnia ich jako uczestników życia demokratycznego Europy – mówi Nicolas Esgain, managing director Phrenos.