semKRK#23 BIG odbędzie się 18 czerwca w Krakowie

Po sukcesie semKRK – workshop edition konferencja powraca w znanej nam formie do Starej Zajezdni. Pasjonaci marketingu internetowego z całej Polski zjadą do Krakowa na semKRK#23 BIG, aby zdobywać wiedzę, dzielić się doświadczeniami i dobrze bawić. Przed nami merytoryczne wystąpienia, spotkania z przedstawicielami firm, zaawansowane warsztaty dla specjalistów i AfterParty w samym sercu krakowskiego Kazimierza – co czeka na uczestników wydarzenia? 

Merytoryka na najwyższym poziomie

Na scenie wystąpią najlepsi eksperci z branży, którzy na co dzień są praktykami, występują na największych marketingowych konferencjach i jako pierwsi dzielą się nowinkami z obszarów, w których się specjalizują. 

Wśród potwierdzonych prelegentów znajdują się już:

  • Maciej Chmurkowski, enterprise products owner Senuto Enterprise,
  • Damian Sałkowski, CEO Senuto,
  • Maja Wiśniewska-Hardek, head of marketing SMSAPI,
  • Krzysztof Modrzewski,  

Kolejne nazwiska będą pojawiać się na stronie internetowej wydarzenia, a także profilach wydarzenia na Facebooku i LinkedInie.

Wyjątkowa formuła Call4Papers

Podczas semKRK#23 BIG wysłuchamy nie tylko prezentacji zaproszonych gości. Każdy specjalista ma szansę wystąpić przez kilkusetosobową publicznością dzięki specjalnej formie przeprowadzania Call4Papers.

Chętni do wystąpienia na imprezie przesyłają tematy wraz z opisami, a organizator publikuje w głosowaniu tylko te informacje. Głosujący nie znają nazwisk występujących, którzy stoją za wybranymi tematami. W ten sposób również nowe twarze mają szansę na pokazanie się na scenie. 

Zwycięzców jest wielu – 4 osoby z największą liczbą głosów wystąpią na deskach Starej Zajezdni (2 w formie pełnego wystąpienia i 2 w formie sprintu). Ponadto 2 osoby zaprezentują się na webinarze rozgrzewkowym poprzedzającym barcamp.

Gala semKRK Awards 2025

Edycja BIG to także rozwiązanie konkursu semKRK Awards i wręczenie statuetek zwycięzcom – już po raz ósmy. Sędziowie (byli prelegenci semKRK) wyróżniają najlepsze kampanie SEO, Google Ads i E-commerce przeprowadzone na polskim rynku w ostatnim roku. 

Zgłoszenia cały czas są otwarte i można przesyłać case studies. Chętni do udziału mają na to czas do 26 maja.

Warsztaty dla zaawansowanych

semKRK poprzedzają warsztaty Google Ads & Analytics oraz SEO. To dwa dni szkoleń prowadzonych online przez ekspertów-praktyków. Podczas spotkań uczestnicy nie tylko doskonalą swoje umiejętności, ale też na bieżąco komunikują się z prowadzącymi – zadają pytania, komentują, dyskutują. Dzięki temu wiedza pozyskana podczas warsztatów jest jeszcze lepiej dostosowana do prowadzonych przez nich działań, a uzyskane wskazówki mogą wdrażać w praktyce już następnego dnia. 

Wiedza, networking, rozrywka

Wiedza to jedno, ale znajomości w branży też są ważne! Podczas wydarzenia semKRK znane jest z zapewniania świetnych warunków do networkingu. Długie przerwy, strefy chillu przed Starą Zajezdnią i na antresoli oraz AfterParty (niekiedy trwające do bladego świtu) sprzyjają nie tylko nawiązywaniu nowych kontaktów i spotkaniom z dawno niewidzianymi znajomymi, ale też wymianie doświadczeń czy najlepszych praktyk.

Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie app.easycart.pl/checkout/devagroup/semkrk23-workshop-edition.

aboutMarketing.pl jest patronem medialnym wydarzenia.