Po sukcesie semKRK – workshop edition konferencja powraca w znanej nam formie do Starej Zajezdni. Pasjonaci marketingu internetowego z całej Polski zjadą do Krakowa na semKRK#23 BIG, aby zdobywać wiedzę, dzielić się doświadczeniami i dobrze bawić. Przed nami merytoryczne wystąpienia, spotkania z przedstawicielami firm, zaawansowane warsztaty dla specjalistów i AfterParty w samym sercu krakowskiego Kazimierza – co czeka na uczestników wydarzenia?
Merytoryka na najwyższym poziomie
Na scenie wystąpią najlepsi eksperci z branży, którzy na co dzień są praktykami, występują na największych marketingowych konferencjach i jako pierwsi dzielą się nowinkami z obszarów, w których się specjalizują.
Wśród potwierdzonych prelegentów znajdują się już:
- Maciej Chmurkowski, enterprise products owner Senuto Enterprise,
- Damian Sałkowski, CEO Senuto,
- Maja Wiśniewska-Hardek, head of marketing SMSAPI,
- Krzysztof Modrzewski,
Kolejne nazwiska będą pojawiać się na stronie internetowej wydarzenia, a także profilach wydarzenia na Facebooku i LinkedInie.
Wyjątkowa formuła Call4Papers
Podczas semKRK#23 BIG wysłuchamy nie tylko prezentacji zaproszonych gości. Każdy specjalista ma szansę wystąpić przez kilkusetosobową publicznością dzięki specjalnej formie przeprowadzania Call4Papers.
Chętni do wystąpienia na imprezie przesyłają tematy wraz z opisami, a organizator publikuje w głosowaniu tylko te informacje. Głosujący nie znają nazwisk występujących, którzy stoją za wybranymi tematami. W ten sposób również nowe twarze mają szansę na pokazanie się na scenie.
Zwycięzców jest wielu – 4 osoby z największą liczbą głosów wystąpią na deskach Starej Zajezdni (2 w formie pełnego wystąpienia i 2 w formie sprintu). Ponadto 2 osoby zaprezentują się na webinarze rozgrzewkowym poprzedzającym barcamp.
Gala semKRK Awards 2025
Edycja BIG to także rozwiązanie konkursu semKRK Awards i wręczenie statuetek zwycięzcom – już po raz ósmy. Sędziowie (byli prelegenci semKRK) wyróżniają najlepsze kampanie SEO, Google Ads i E-commerce przeprowadzone na polskim rynku w ostatnim roku.
Zgłoszenia cały czas są otwarte i można przesyłać case studies. Chętni do udziału mają na to czas do 26 maja.
Warsztaty dla zaawansowanych
semKRK poprzedzają warsztaty Google Ads & Analytics oraz SEO. To dwa dni szkoleń prowadzonych online przez ekspertów-praktyków. Podczas spotkań uczestnicy nie tylko doskonalą swoje umiejętności, ale też na bieżąco komunikują się z prowadzącymi – zadają pytania, komentują, dyskutują. Dzięki temu wiedza pozyskana podczas warsztatów jest jeszcze lepiej dostosowana do prowadzonych przez nich działań, a uzyskane wskazówki mogą wdrażać w praktyce już następnego dnia.
Wiedza, networking, rozrywka
Wiedza to jedno, ale znajomości w branży też są ważne! Podczas wydarzenia semKRK znane jest z zapewniania świetnych warunków do networkingu. Długie przerwy, strefy chillu przed Starą Zajezdnią i na antresoli oraz AfterParty (niekiedy trwające do bladego świtu) sprzyjają nie tylko nawiązywaniu nowych kontaktów i spotkaniom z dawno niewidzianymi znajomymi, ale też wymianie doświadczeń czy najlepszych praktyk.
Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie app.easycart.pl/checkout/devagroup/semkrk23-workshop-edition.
aboutMarketing.pl jest patronem medialnym wydarzenia.