Marka Semilac (Nesperta), producent lakierów hybrydowych i akcesoriów do manicure, wystartowała z kampanią promującą nową linię lakierów LED Light „Semilac Easy off”. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Działaniami paid social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics. Obie agencje należą do Publicis Groupe.
Nowa seria lakierów Easy Off to prawdziwa rewolucja w świecie stylizacji paznokci, która pozwala uniknąć inwazyjnych metod usuwania manicure w domowych warunkach – bez acetonu, frezarki i piłowania. Wystarczy zmywacz bezacetonowy, który pozwala łatwo i szybko usunąć produkt z paznokci. Dzięki zaawansowanej formule, lakiery LED Light utrzymują się nawet do 12 dni, zachowując głębię koloru i intensywny połysk.
Aplikacja lakieru Easy Off jest równie łatwa i intuicyjna. Aby uzyskać trwały, lśniący efekt, każdą z warstw (baza, kolor i top) należy kolejno utwardzić za pomocą lampy UV LED. To rozwiązanie, które pozwala cieszyć się estetycznym i profesjonalnym manicure, bez nadmiernego obciążania paznokci.
Linia Easy Off to idealna propozycja dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z manicure lub do tej pory obawiały się usuwania lakieru hybrydowego w domu.
Kampania promująca nową serię Easy Off jest zaplanowana w kanale digital i obejmuje wideo, display oraz social media.