Marka Semilac (Nesperta) wystartowała z kampanią promującą nową kolekcję „You are ICONIC”, której ambasadorką jest aktorka Ola Adamska.
„Jesteś ikoną w każdym wydaniu” to hasło kampanii, w której marka Semilac zachęca do eksperymentowania i wyrażania siebie na własnych zasadach, aby czuć się wyjątkowo w każdej odsłonie. Odważna, pewna siebie, czy stonowana i delikatna – w kolekcji znajdują się kolory, które są ikoniczne i pozwalają podkreślić swój niepowtarzalny styl. „You are ICONIC” to 10 różnych odcieni i efektów – od delikatnych pasteli, przez ponadczasowe róże po nasycone czerwienie, co daje pełną swobodę w tworzeniu manicure.
Kampania realizowana jest w kanale digital i obejmuje platformy YouTube, Meta oraz formaty display i rich mediowe tj. BubbleAd + Quiz Ad od AdQuery.
W ramach kampanii zorganizowano akcję wizerunkową w drogeriach Rossmann, gdzie przed napotkanymi osobami rozłożony został różowy dywan, aby mogli poczuć się wyjątkowo, niczym prawdziwe ikony. Za koncept odpowiada agencja Przestrzeń.
Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Działaniami paid social oraz SEM zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics. Obie agencje należą do Publicis Groupe.