Z początkiem czerwca br. Xtreme Fitness Gyms – polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Xtreme Fitness Gyms to sieć klubów rozwijana w modelu franczyzowym, oparta na współpracy z lokalnymi partnerami i ofercie promującej aktywność fizyczną. W samym 2024 roku marka otworzyła ponad 40 nowych lokalizacji, osiągając bezprecedensowy wynik w kraju. Sieć Xtreme Fitness Gyms liczy już 111 klubów na terenie całej Polski. W kolejnych miesiącach planowane są otwarcia w nowych lokalizacjach w największych polskich aglomeracjach, w tym w Krakowie i Warszawie. Marka jest częścią grupy Xtreme Brands, rozwijającej także koncept Xtreme KiDS – przestrzeni aktywności ruchowej dla dzieci.
Współpraca z SEC Newgate CEE obejmie kompleksowe działania PR, komunikację korporacyjną oraz komunikację B2B i B2C. Do zadań agencji należeć będą m.in. doradztwo strategiczne oraz działania media relations wspierające długofalową obecność marki zarówno w mediach ogólnopolskich, jak i branżowych. Z ramienia SEC Newgate CEE projekt będzie prowadzony przez zespół pod kierownictwem Łukasza Łyczkowskiego – account directora, który raportuje do Małgorzaty Stanowskiej, managing partner w SEC Newgate CEE, a za koordynację działań po stronie Xtreme Fitness Gyms odpowiada Małgorzata Piekarska, odpowiedzialna za PR i komunikację obu marek w Xtreme Fitness Gyms.
– Xtreme Fitness Gyms rozwija się w tempie, które wymaga partnera rozumiejącego zarówno skalę ambicji, jak i specyfikę naszej społeczności. SEC Newgate CEE przekonała nas nie tylko doświadczeniem, ale także podejściem do komunikacji, które łączy strategiczne myślenie z wyczuciem rynku – komentuje Filip Puchalski, commercial director Xtreme Brands.
– Naszym celem jest wspierać Xtreme Fitness Gyms w jeszcze silniejszym zaznaczeniu obecności marki na rynku, nie tylko jako lidera fitness, ale także jako odpowiedzialnego społecznie biznesu. Nie możemy doczekać się wspólnych działań – dodaje Zofia Bugajna-Kasdepke, założycielka i chief executive officer SEC Newgate CEE.
Agencję wyłoniono w przetargu. Obie strony deklarują długofalowe partnerstwo.