Helikon-Tex, globalny producent odzieży i sprzętu taktycznego oraz outdoorowego, rozpoczął współpracę z SearchMeets.ai – nową marką z Grupy KERRIS, specjalizującą się w widoczności online w erze AI. Celem projektu jest odbudowanie utraconej po migracji serwisu widoczności organicznej oraz zwiększenie obecności Helikon-Tex zarówno w wynikach wyszukiwania Google, jak i w generatywnych systemach AI, takich jak Google AI Overview czy modele językowe (LLM).
W ramach działań SearchMeets.ai odpowiada za strategię SEO oraz GEO (Generative Engine Optimization), w których skład wchodzą między innymi: audyt techniczny strony i contentu, optymalizację treści produktowych i blogowych, linkbuilding, monitorowanie obecności w AI Overview i LLM-ach, a także raportowanie oraz konsultacje eksperckie.
– SEO nie kończy się na klasycznych wynikach wyszukiwania. Dzisiejsze wyzwanie to widoczność również w AI Overview i LLM-ach. Naszym celem jest, aby Helikon-Tex jako pierwsza marka w swojej kategorii kompleksowo wykorzystał potencjał SEO przyszłości – mówi Roksana Frankowska, co-founder SearchMeets.ai i SEO Lead w KERRIS.
Projekt prowadzony jest równolegle w języku polskim i angielskim, obejmując zarówno klientów indywidualnych (osoby zainteresowane odzieżą i akcesoriami taktycznymi, survivalem czy bushcraftem), jak i profesjonalistów – wojsko, służby mundurowe oraz partnerów retailowych. To pierwsza tak szeroka współpraca Helikon-Tex z agencją SEO, łącząca klasyczne działania z widocznością w generatywnych systemach AI.