Screen Network rozszerza swoją ofertę o ekrany w jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc turystycznych w Polsce – Orientarium Zoo Łódź. Kompleks odwiedza rocznie ponad milion gości. To znakomita przestrzeń reklamowa i idealne miejsce na reklamę skierowaną do rodzin, dzieci i młodzieży, a także miłośników przyrody i turystyki.
Reklama w Orientarium Zoo Łódź to idealna przestrzeń do komunikacji z szeroką i zróżnicowaną grupą odbiorców, zwłaszcza rodzinami z dziećmi, którzy na terenie obiektu spędzają średnio trzy godziny. Dzięki temu marki mogą liczyć na długotrwałą ekspozycję i skuteczność przekazu reklamowego.
Klientom udostępniono 27 nowoczesnych ekranów reklamowych, które zainstalowano w strategicznych punktach Orientarium – gdzie odwiedzający spędzają najwięcej czasu. Wewnętrzne, pionowe ekrany o przekątnej 42 cali, zapewniają doskonałą widoczność oraz jakość przekazu, angażując odbiorców w naturalnym, przyjaznym dla rodzin środowisku.
– Orientarium Zoo Łódź to wyjątkowa lokalizacja, która łączy edukację przyrodniczą z rodzinną rozrywką. Ekrany reklamowe stanowią integralną część tej przestrzeni, dając markom niepowtarzalną możliwość budowania relacji z odwiedzającymi w wyjątkowo atrakcyjnym otoczeniu – mówi Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network.
To znakomita przestrzeń reklamowa i idealne miejsce na reklamę skierowaną do rodzin, dzieci i młodzieży, a także miłośników przyrody i turystyki. Ekrany zapewniają długotrwałą ekspozycję treści reklamowych, trafiając do odbiorców w momentach relaksu i otwartości na nowe informacje. To idealna przestrzeń dla marek z branży rodzinnej, edukacyjnej oraz rozrywkowej, które chcą nawiązać emocjonalną więź z klientami.