Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
W ramach współpracy zespół Grayling odpowiada za relacje z mediami i pozycjonuje ekspertów Saxo na polskim rynku. Celem tych działań jest budowanie reputacji Saxo Banku jako zaufanej i nowatorskiej platformy inwestycyjnej, jak również wzmocnienie pozycji firmy w tej części Europy. Po stronie agencji strategiczny nadzór nad zespołem sprawuje Izabela Wójtowicz, Account Director, a za współpracę z Grayling Poland po stronie klienta odpowiada Søren Otto Simonsen, Head of PR w Saxo.
– Saxo Bank to jeden z klientów Grayling działający na styku technologii i finansów. Mamy więc okazję wykorzystać wieloletnie doświadczenie naszych konsultantów i wesprzeć firmę w budowaniu spójnej narracji, która wzbudzi zainteresowanie, a także przybliży polskim inwestorom złożony świat globalnych finansów. Polacy są obecnie szczególnie zainteresowani tematem dywersyfikacji geograficznej swoich inwestycji, więc to ciekawy moment na współpracę z taką organizacją – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.
Polska jest jednym z kluczowych rynków Saxo Banku w Europie Środkowo-Wschodniej. Rosnąca liczba klientów Saxo na lokalnym rynku pokazuje, że Polacy są coraz bardziej zainteresowani inwestowaniem. Dawanie im takiej możliwości to główny cel Saxo, zgodny z filozofią firmy, którą jest zachęcanie ludzi ciekawych świata do inwestowania.
– Cieszymy się, że możemy działać wspólnie z Grayling, aby wzmocnić naszą obecność w Polsce i liczymy na owocną współpracę – mówi Søren Otto Simonsen, head of PR w Saxo.