SAR wprowadził nowy ranking Marketing Master by SAR skierowany do marketerów

Wszechstronny marketing to siła napędowa przedsiębiorstw. Ranking Marketing Master by SAR nagradza marketerów, którzy osiągają wybitne wyniki w 3 kluczowych obszarach: innowacyjności, kreatywności oraz efektywności w komunikacji marek i biznesie. Ogłoszenie zwycięzców już 27 listopada.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej (SAR) wprowadza nowy ranking branżowy – Marketing Master by SAR. Wyznacza on jasne benchmarki, określając czym jest sukces w stale rozwijającej się branży komunikacji. Ta wyjątkowa inicjatywa ma na celu docenić marketerów, osiągających wybitne wyniki poparte rocznymi sukcesami w trzech najważniejszych obszarach: efektywności, innowacyjności i kreatywności.  

Po raz pierwszy SAR uhonoruje najlepszych marketerów wyznaczających standardy dla całej branży komunikacji marketingowej. O miejscu w rankingu zadecyduje suma punktów z konkursów: Effie, KTR oraz Innovation prowadzonych przez SAR od 25 lat.

– To kolejny bardzo ważny krok dla SAR i środowiska marketingowego w  budowaniu dialogu i rozwijaniu partnerstwa  agencji z marketerami. Ranking ocenia ich pod kątem osiągnięć w trzech kluczowych konkursach. Im więcej zwycięstw, tym wyższa pozycja. Dzięki temu wyróżniamy marketerów, którzy tworzą spójne i skuteczne kampanie marketingowe, podkreślając znaczenie holistycznego podejścia do biznesu – komentuje Marcin Gaworski prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Inicjatywa powstała także jako platforma wymiany doświadczeń i inspiracji dla marketerów w Polsce. Wydarzenie stanowić będzie doskonałą okazję, aby zobaczyć, jakie trendy panują w branży marketingowej i jakie wyzwania stoją przed twórcami komunikacji w najbliższej przyszłości.

Ranking Marketing Master by SAR zostanie ogłoszony po raz pierwszy w historii, podczas Gali Innovations już 27 listopada tego roku w Multikinie w Warszawie. Najwyżej plasujących się w rankingu pięciu dyrektorów i dyrektorek marketingu zostanie uhonorowanych nagrodą. Ponadto laureaci zostaną zaproszeni do udziału w panelu podczas konferencji Imagination Day (28.11.2024 roku).