SAR wprowadza nową formę członkostwa – pierwszym członkiem afiliowanym zostało adQuery

fot. unsplash.com/@flo_

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR powołało nową formułę członkostwa – członka afiliowanego. To propozycja skierowana do organizacji lub firm wspierających przedstawicieli SAR oraz rozwój całej branży komunikacji marketingowej. Pierwszym podmiotem z takim statusem jest adQuery – platforma technologiczna zapewniająca obsługę z zakresu kampanii digitalowych.

Stowarzyszenie uruchomiło nową formę członkostwa, ponieważ zgodnie ze statutem może zrzeszać wyłącznie pracowników agencji komunikacji marketingowej (członków zwyczajnych) i same agencje (członków wspierających).   

Członek afiliowany SAR to podmiot – firma lub organizacja – działający na rzecz branży komunikacji marketingowej, poprzez udostępnianie specjalistycznej wiedzy, usług, rozwiązań lub kompetencji. Jego rola polega na współdziałaniu z członkami SAR oraz pracy na rzecz ogólnego rozwoju i profesjonalizacji rynku marketingowego.

Uruchomiliśmy instytucję członka afiliowanego, widząc w środowisku komunikacji marketingowej coraz silniejszą potrzebę dialogu między agencjami a firmami współpracującymi i łączącymi ich z reklamodawcami oraz mediami. Zależy nam, by branża w szerszym stopniu wymieniała się doświadczeniami, edukowała się i wzmacniała wspólne standardy, na których straży stoi SAR – mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR.

adQuery przeciera szlak

W połowie czerwca platforma technologiczna adQuery dołączyła do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR jako pierwszy członek afiliowany.

Chcemy, aby dzięki nowej inicjatywie agencje mogły działać jeszcze wydajniej – ze wsparciem partnerów oferujących m.in. nowoczesne narzędzia i rozwiązania z obszaru technologii. Z tego względu cieszymy się, że adQuery jest z nami. Liczymy, że kompetencje firmy będą dużą wartością dla zrzeszonych przedstawicieli – dodaje Paweł Tyszkiewicz.

Podobnie funkcjonowanie w ramach stowarzyszenia ocenia Marek Naruszewicz, CEO adQuery.

Dołączenie do SAR to dla nas naturalny krok – chcemy być blisko tych, którzy wyznaczają kierunki rozwoju komunikacji marketingowej w Polsce. Jako adtech działający w duchu innowacyjności i odpowiedzialności, wierzymy, że technologia może i powinna wspierać agencje w dostarczaniu jakościowych kampanii, w bezpiecznym kontekście i z realnymi wynikami. Dzieląc się naszym doświadczeniem w obszarach takich jak kontekstowe targetowanie, brand safety, czy kampanie redukujące emisje CO2, chcemy wspólnie z branżą kształtować standardy nowoczesnej reklamy. SAR to przestrzeń, w której widzimy możliwość realnej wymiany wiedzy i budowania wartościowych relacji – mówi Marek Naruszewicz.

Korzyści z członkostwa afiliowanego

W ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR członek afiliowany zyskuje wpływ na funkcjonowanie organizacji oraz całej branży m.in. poprzez możliwość podejmowania i udziału w inicjatywach branżowych w ramach powoływanych grup, klubów czy dialogów branżowych.

Przysługują mu także liczne benefity biznesowe jak np. wyniki i udział w badaniach branżowych realizowanych przez SAR czy konsultacje i wsparcie w razie odstępstwa od standardów (w ramach przetargów, terminów płatności, praktyk abuzywnych).

Członkostwo afiliowane jest przyznawane na zaproszenie lub po pozytywnej ocenie wniosku przez Zarząd SAR, z uwzględnieniem interesu i wartości obecnych członków.