Producent obuwia sportowego Salomon oraz platforma technologiczna adQuery zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Jedna z ostatnich kampanii Salomon i adQuery skupiła się na promocji obuwia przeznaczonego do biegów terenowych, kładąc nacisk na precyzyjne dotarcie do odpowiednich segmentów odbiorców. Dzięki wykorzystaniu identyfikatora QID adQuery, precyzyjnie kierującego przekaz do właściwych odbiorców, w trakcie dwóch miesięcy z powodzeniem udało się dotrzeć do grupy osób zainteresowanych aktywnościami sportowymi, co zaowocowało licznymi reakcjami na komunikat, a także znacząco wpłynęło na sprzedaż Salomon.
W ramach kampanii adQuery osiągnęło wysoki – ponad 5 proc. – wskaźnik CTR oraz ponadprzeciętne wyniki współczynnika uwagi aPM, co potwierdziło skuteczność obranej strategii. Dodatkowo, zgodność kampanii z jej założeniami potwierdził wskaźnik VA na poziomie ponad 82 proc.
– Za nami kolejna, udana współpraca z adQuery, w ramach której zostały zrealizowane zakładane KPIs. Innowacyjne podejście i narzędzia, precyzyjne targetowanie, efektowne kreacje i wysokiej jakości obsługa przyczyniły się do osiągnięcia naszych celów – mówi Małgorzata Zawartka, opiekun marki Salomon.
Oprócz precyzyjnego docierania do właściwych odbiorców, kluczowe jest również budowanie odpowiedniej kreacji i prezentacji produktu, która przyciągnie uwagę użytkowników. Współpraca z jedną platformą technologiczną, taką jak adQuery, umożliwia lepsze zrozumienie marki i ciągłe podnoszenie wyników.