Salestube (Group One) nawiązuje współpracę z LUX MED – czołowym dostawcą prywatnych usług zdrowotnych w Polsce, który jest częścią międzynarodowej grupy Bupa. Partnerstwo obejmuje dostarczenie licencji Google Marketing Platform (GMP), wdrożenie narzędzi wchodzących w skład ekosystemu Google oraz wsparcie merytoryczne i techniczne w zakresie użytkowania platformy. W ramach współpracy Salestube zadba o optymalne wykorzystanie jej możliwości, wspierając LUX MED w dalszej cyfrowej transformacji marketingu.
Grupa LUX MED obsługuje ponad 3 miliony pacjentów, oferując kompleksową opiekę medyczną – od ambulatoryjnej i diagnostycznej po rehabilitacyjną i szpitalną. Wykorzystanie GMP w organizacji o tak wysokiej dojrzałości cyfrowej, z nowoczesną platformą do rezerwacji i obsługi wizyt online, pozwoli na dokładniejszy dostęp do sprawnego zarządzania kampaniami marketingowymi, monitorowania ich wyników oraz umożliwi lepszą analizę gromadzonych danych.
– Wdrożenie Google Marketing Platform to kolejny ważny krok w rozwoju marketingu cyfrowego w LUX MED. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom będziemy mogli efektywniej tworzyć i zarządzać kampaniami, co przełoży się na większą skuteczność prowadzonych działań marketingowych. Salestube przekonał nas swoim bogatym doświadczeniem, a także posiadaniem statusu certyfikowanego partnera Google Marketing Platform. Bardzo cieszymy się na tę współpracę i jesteśmy przekonani, że ich wiedza i wsparcie pozwolą nam w pełni wykorzystać potencjał GMP – mówi Andrzej Trubiłowicz, kierownik ds. kampanii e-commerce LUX MED.
Zakres współpracy obejmie dostarczenie narzędzi Campaign Manager 360, Search Ads 360 oraz Display & Video 360, które umożliwią centralizację działań reklamowych, zaawansowane raportowanie i zakup placementów premium. Salestube w ramach współpracy z LUX MED poza narzędziami GMP dostarczy kompleksowy onboarding oraz bieżące wsparcie ekspertów w pełnym wykorzystaniu możliwości platformy. To przyczyni się do zwiększenia efektywności prowadzonych działań reklamowych oraz lepszej alokacji budżetów marketingowych.
– Google Marketing Platform to najbardziej zaawansowana platforma do centralizacji digital marketingu. Dzięki naszej współpracy z LUX MED, jednym z najbardziej dojrzałych digitalowo podmiotów w Polsce, możemy pokazać, jak technologia wspiera osiąganie celów biznesowych – mówi Jacek Józwiak, head of marketing platforms w Salestube.
Salestube, jako lider w obszarze MarTech i e-commerce, wieloletni partner Google Marketing Platform oraz największy dystrybutor tej technologii w regionie CEE obsługujący ponad 250 klientów na 35 rynkach, dostarcza kompleksowe wsparcie na każdym etapie wdrożenia.