Salestube został partnerem technologicznym LUX MED w obszarze Google Marketing Platform

Salestube (Group One) nawiązuje współpracę z LUX MED – czołowym dostawcą prywatnych usług zdrowotnych w Polsce, który jest częścią międzynarodowej grupy Bupa. Partnerstwo obejmuje dostarczenie licencji Google Marketing Platform (GMP), wdrożenie narzędzi wchodzących w skład ekosystemu Google oraz wsparcie merytoryczne i techniczne w zakresie użytkowania platformy. W ramach współpracy Salestube zadba o optymalne wykorzystanie jej możliwości, wspierając LUX MED w dalszej cyfrowej transformacji marketingu.

Grupa LUX MED obsługuje ponad 3 miliony pacjentów, oferując kompleksową opiekę medyczną – od ambulatoryjnej i diagnostycznej po rehabilitacyjną i szpitalną. Wykorzystanie GMP w organizacji o tak wysokiej dojrzałości cyfrowej, z nowoczesną platformą do rezerwacji i obsługi wizyt online, pozwoli na dokładniejszy dostęp do sprawnego zarządzania kampaniami marketingowymi, monitorowania ich wyników oraz umożliwi lepszą analizę gromadzonych danych.

Wdrożenie Google Marketing Platform to kolejny ważny krok w rozwoju marketingu cyfrowego w LUX MED. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom będziemy mogli efektywniej tworzyć i zarządzać kampaniami, co przełoży się na większą skuteczność prowadzonych działań marketingowych. Salestube przekonał nas swoim bogatym doświadczeniem, a także posiadaniem statusu certyfikowanego partnera Google Marketing Platform. Bardzo cieszymy się na tę współpracę i jesteśmy przekonani, że ich wiedza i wsparcie pozwolą nam w pełni wykorzystać potencjał GMP – mówi Andrzej Trubiłowicz, kierownik ds. kampanii e-commerce LUX MED.

Zakres współpracy obejmie dostarczenie narzędzi Campaign Manager 360, Search Ads 360 oraz Display & Video 360, które umożliwią centralizację działań reklamowych, zaawansowane raportowanie i zakup placementów premium. Salestube w ramach współpracy z LUX MED poza narzędziami GMP dostarczy kompleksowy onboarding oraz bieżące wsparcie ekspertów w pełnym wykorzystaniu możliwości platformy. To przyczyni się do zwiększenia efektywności prowadzonych działań reklamowych oraz lepszej alokacji budżetów marketingowych.

Google Marketing Platform to najbardziej zaawansowana platforma do centralizacji digital marketingu. Dzięki naszej współpracy z LUX MED, jednym z najbardziej dojrzałych digitalowo podmiotów w Polsce, możemy pokazać, jak technologia wspiera osiąganie celów biznesowych – mówi Jacek Józwiak, head of marketing platforms w Salestube.

Salestube, jako lider w obszarze MarTech i e-commerce, wieloletni partner Google Marketing Platform oraz największy dystrybutor tej technologii w regionie CEE obsługujący ponad 250 klientów na 35 rynkach, dostarcza kompleksowe wsparcie na każdym etapie wdrożenia.