Lilou – polska marka słynąca z personalizowanej biżuterii i silnej pozycji e-commerce rozpoczęła współpracę z Salestube. W ramach partnerstwa Salestube zapewni licencję GMP, przeprowadzi wdrożenie narzędzia Display & Video 360 oraz będzie udzielał bieżącego wsparcia merytorycznego i technicznego w jego użytkowaniu, oraz rozwoju portfolio narzędzi GMP dla marki Lilou.
Marka biżuteryjna założona przez Magdalenę Mousson-Lestang, od lat wyróżnia się kreatywnością oraz dążeniem do realizacji marzeń klientów. Lilou nieustannie rozwija swoją obecność online. Dzięki profesjonalnemu wdrożeniu platformy GMP przez Salestube, Lilou rozpoczęło swoją pierwszą kampanię programmatic jeszcze w 2024 roku, a wprowadzenie narzędzia Display & Video 360 umożliwia marce dalszą cyfrową transformację działań marketingowych.
– Display & Video 360 obejmuje 5 zintegrowanych modułów, które współdziałają ze sobą przy usprawnianiu zarządzania kampanią. Narzędzie to umożliwia projektowanie kreacji, porządkowanie danych o odbiorcach, zakup zasobów reklamowych oraz analizę i optymalizację kampanii w jednym, zintegrowanym narzędziu, ułatwiając Lilou prowadzenie kompleksowych kampanii online – mówi Jacek Józwiak, head of marketing platforms w Salestube.
Salestube, reseller technologiczny, dostarcza Lilou licencję GMP oraz kompleksowe wsparcie techniczne i merytoryczne. Celem jest wspieranie zespołu marketingu klienta w budowaniu kompetencji in-house, które pozwolą marce samodzielnie zarządzać kampaniami marketingowymi z pełnym wykorzystaniem możliwości Google Marketing Platform.
Salestube, jako lider w obszarze martech i e-commerce, wieloletni partner Google Marketing Platform oraz największy reseller tej technologii w regionie CEE obsługujący ponad 250 klientów na 35 rynkach, dostarcza Lilou kompleksowe wsparcie na każdym etapie wdrożenia.