Salestube został partnerem technologicznym INGLOT w obszarze Google Marketing Platform

INGLOT, polska marka kosmetyczna dostępna w ponad 90 krajach i znana z silnej pozycji e-commerce rozpoczęła współpracę z Salestube, spółką Group One, największym dystrybutorem technologii Google w regionie CEE. W ramach partnerstwa Salestube dostarcza licencje Display & Video 360 oraz Campaign Manager 360, prowadzi onboarding zespołu INGLOT oraz wspiera go we wdrożeniu narzędzi Google Marketing Platform.

W ramach strategii rozwoju kompetencji digitalowych in-house, INGLOT sięga po zaawansowane rozwiązania technologiczne. Współpraca z Salestube zapewnia marce dostęp do narzędzi Google Marketing Platform, pozwalających tworzyć, kupować i optymalizować kampanie programmatic w wielu kanałach oraz analizować ich wyniki i skutecznie targetować odbiorców.

Dla INGLOT to kolejny krok w kierunku zwiększania zasięgu i świadomości marki w nowoczesnych kanałach, uzupełniający strategię mediową o możliwość dotarcia do nowych grup odbiorców z gwarancją większej kontroli nad jakością i optymalizacją kampanii.

W INGLOT konsekwentnie rozwijamy obszary oparte na technologii, które wspierają zarówno nasze produkty, jak i działania digital. Dzięki współpracy z Salestube możemy jeszcze lepiej wykorzystywać zaawansowane funkcje Google Marketing Platform, optymalizować kampanie programmatic i skuteczniej docierać do nowych grup odbiorców – mówi Andrzej Makara, digital marketing manager w INGLOT.

Za wdrożenie narzędzi Display & Video 360 i Campaign Manager 360 odpowiadają eksperci Salestube, którzy wspierają zespół INGLOT na każdym etapie – od konfiguracji, przez weryfikację poprawności ustawień, aż po doradztwo w zakresie optymalizacji kampanii.

Współpraca ma charakter długofalowy. Jej celem jest rozwój umiejętności zespołu marketingowego INGLOT w zakresie zarządzania kampaniami digitalowymi oraz pełne wykorzystanie możliwości ekosystemu Google Marketing Platform. To także ważny element transformacji cyfrowej marki, która nie tylko inspiruje kreatywnością, ale również stawia na świadome, technologicznie zaawansowane rozwiązania marketingowe.

Jesteśmy dumni z zaufania, jakim obdarzył nas INGLOT. To dla nas sygnał, że nasza wizja współpracy opartej na partnerstwie, a nie jedynie dostarczaniu technologii, jest właściwa. Nie mamy wątpliwości, że zespół INGLOT, wyposażony w narzędzia GMP i przeszkolony z ich funkcjonowania w praktyce, będzie w stanie samodzielnie i skutecznie podbijać cyfrowy świat. Naszym celem jest bowiem dostarczać najlepszą wędkę na rynku, a nie tylko rybę – mówi Jacek Józwiak, growth & strategic partnerships director w Salestube.