Salestube, lider w obszarze technologii marketingowych (MarTech) oraz e-commerce, partner Google Cloud Platform (GCP) otrzymał certyfikację specjalizacyjną w zakresie Marketing Analytics. Specjalizacja ta jest wyróżnieniem przyznawanym przez Google partnerom, którzy wykazali się wiedzą i doświadczeniem w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań analityki marketingowej z wykorzystaniem technologii Google Cloud.
Spółka Salestube, część niezależnej grupy marketingowo-technologicznej Group One, od 2023 roku jest oficjalnym partnerem Google Cloud Platform, a od stycznia 2025 roku partnerem ze specjalizacją Marketing Analytics. Specjalizacja ta przyznawana jest firmom, które Google rozpoznało jako ekspertów w zakresie integracji danych pochodzących z różnych źródeł, oraz ich zaawansowanej analizie i modelowaniu. Proces certyfikacji specjalizacyjnej objął weryfikację kompetencji technicznych, audyt projektów zrealizowanych przez Salestube w GCP oraz dogłębną analizę procesów i standardów bezpieczeństwa, a zakończony był oceną niezależnej firmy audytorskiej. Osiągnięcie to potwierdza zaawansowaną znajomość technologii GCP oraz zdolność dostarczania najwyższej jakości rozwiązań analitycznych dla klientów.
– Uzyskanie specjalizacji w Google Cloud Platform to oficjalne potwierdzenie tego, co my i nasi klienci wiemy od dawna: Salestube to wiarygodny partner, który w unikalny sposób łączy rozległą wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego, dogłębne zrozumienie rozwiązań MarTech i zaawansowane kompetencje w obszarze Google Cloud. To połączenie, wzmocnione strategicznym spojrzeniem i koncentracją na realnych rezultatach biznesowych, pozwala nam realizować kompleksowe projekty z obszaru Marketing Analytics, które przyspieszają cyfrową transformację naszych klientów. Dzięki zaawansowanym możliwościom analitycznym GCP pomagamy firmom optymalizować działania marketingowe, co przekłada się na większą efektywność kampanii i wzrost ROI – mówi Krzysztof Rosiński, chief technology officer Salestube.
Otrzymanie specjalizacji Marketing Analytics potwierdza kompetencje Salestube w zakresie zaawansowanej analityki danych, czego doskonałym przykładem jest sMMMart AI – autorskie rozwiązanie Salestube do Marketing Mix Modeling (MMM) oparte o Vertex AI i najnowszy model Google – Meridian. sMMMart AI, wykorzystując komponenty GCP takie jak BigQuery – hurtownię danych, która eliminuje koszty związane z infrastrukturą, zapewnia skalowalność i elastyczność oraz umożliwia integrację z różnymi platformami chmurowymi – a także potencjał uczenia maszynowego i AI, umożliwia automatyczne pobieranie i aktualizowanie danych ze wszystkich kanałów mediowych, ich analizę w czasie rzeczywistym oraz generowanie praktycznych rekomendacji. Pozwala to na efektywne zarządzanie budżetami marketingowymi i optymalizację wydatków na różnych platformach. sMMMart AI, wraz z pozostałymi rozwiązaniami Salestube z zakresu inżynierii i analityki danych stanowi wyraz specjalistycznej wiedzy Salestube w zakresie Marketing Analytics, co znalazło potwierdzenie w uzyskanej specjalizacji.
Z ponad 10 000 partnerów Google Cloud na świecie, zdecydowana większość nie posiada żadnej specjalizacji. Wśród tych firm, które ją posiadają, większość koncentruje się na rozwiązaniach z zakresu infrastruktury czy modernizacji aplikacji. Certyfikacja w obszarze Marketing Analytics jest wysoce specjalistyczna – mniej niż 0,5% partnerów na świecie może pochwalić się takim wyróżnieniem ze strony Google. To potwierdza, że realizacja projektów z tego obszaru wymaga unikalnej kombinacji wiedzy i doświadczenia, łączących inżynierię danych, analitykę i data science z wieloletnią praktyką marketingową oraz głębokim zrozumieniem strategii biznesowych i komunikacyjnych klientów. Salestube może zaoferować klientom tak specjalistyczne kompetencje i wspierać ich na każdym etapie – od rozpoznania wyzwań, przez rekomendację i wdrożenie technologii, po zaawansowaną analitykę i optymalizację.
Salestube to największy dystrybutor technologii Google w regionie CEE, obsługujący ponad 250 klientów na 35 rynkach. Jako partner Big Tech, współpracuje z globalnymi liderami, takimi jak Google, Meta, TikTok czy Salesforce. Specjalizacja Marketing Analytics GCP podkreśla przewagę Salestube w dostarczaniu rozwiązań technologicznych, które są nie tylko funkcjonalne, ale także biznesowo skuteczne.