Salestube wzmacnia dział data analytics & engineering

fot. mat. prasowe

Do zespołu Data Analytics & Engineering (DAE) spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów, którzy wniosą do działu kluczowe kompetencje w obszarach analizy danych i zarządzania projektami. Zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.

Zespół Data Analytics & Engineering w Salestube, kierowany przez Mateusza Tracza, tworzy rozwiązania technologiczne, które pomagają klientom efektywnie wykorzystywać dane w biznesie. Zespół buduje systemy przetwarzania i analizy danych, w tym zaawansowane platformy takie jak customer data platform, które pozwalają firmom podejmować trafne decyzje biznesowe.

Nowe twarze w zespole DAE

Zespół Mateusza Tracza w ostatnich tygodniach wzmocniony został przez aż pięć nowych osób. Jakub Szczygieł objął stanowisko data insights managera i pokieruje zespołem, który będzie odpowiadał za dwa kluczowe obszary. Pierwszym jest rozwój produktów wykorzystujących sztuczną inteligencję – zarówno jako rozwiązań oferowanych klientom, jak i narzędzi usprawniających wewnętrzne procesy Salestube. Drugim jest rozwijanie zespołu łączącego kompetencje techniczne z podejściem skoncentrowanym na potrzebach klientów biznesowych. Pod jego kierownictwem będą tworzone i wdrażane rozwiązania pomagające klientom w skutecznym wykorzystaniu danych i nowych technologii. 

Do grupy ekspertów z zakresu analityki danych dołączyło trzech specjalistów. Artem Mints, z 7-letnim doświadczeniem w analityce internetowej specjalizuje się w implementacji narzędzi do śledzenia zachowań użytkowników (GTM i GA) oraz tworzeniu przejrzystych dashboardów obrazujących kluczowe dla biznesu wskaźniki. Paweł Świerczewski łączy wiedzę z zakresu analizy danych oraz SEO i wzmocni Salestube w tworzeniu kompleksowych analiz wspierających optymalizację działań marketingowych. Michał Trawczyński, jako junior web & app analityk, połączy swoją wiedzę z zakresu IT i marketingu w celu automatyzacji i tworzenia innowacyjnych rozwiązań analitycznych.

Koordynacją rosnącego portfolio projektów zajmuje się grono technical project managerów, do którego należy Wiktoria Kozłowska, a które dodatkowo wzmocnione zostało przez Krzysztofa Ptaka. Doświadczenie Krzysztofa w zarządzaniu projektami zgodnie z metodykami PRINCE2 i Agile zapewni skuteczną realizację złożonych inicjatyw technologicznych oraz efektywną współpracę między zespołami.

Data Analytics & Engineering – technologiczna przewaga w erze data-driven

Zespół Data Analytics & Engineering w Salestube odgrywa kluczową rolę w nieustanne zmieniającym się świecie technologii marketingowych. Poprzez projektowanie i wdrażanie zaawansowanych rozwiązań w zakresie analizy danych, zespół wspiera klientów w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych. Interdyscyplinarne podejście, łączące głębokie kompetencje inżynieryjne i analityczne, pozwala dostarczać kompleksowe rozwiązania technologiczne, które nie tylko odpowiadają na obecne potrzeby rynku, ale także antycypują przyszłe trendy w transformacji cyfrowej.

Rozszerzenie zespołu Data Analytics & Engineering to naturalny krok w odpowiedzi na rosnące potrzeby naszych klientów w obszarze zaawansowanej analityki. Z satysfakcją obserwujemy, jak firmy coraz bardziej świadomie podchodzą do wykorzystania danych w podejmowaniu decyzji biznesowych. Wzmocnienie Salestube o nowych managerów i ekspertów pozwoli nam jeszcze lepiej wspierać klientów w realizacji ich celów, dostarczając rozwiązania na najwyższym poziomie technologicznym – mówi Mateusz Tracz, director of data analytics & engineering w Salestube.